Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Momenteel lees ik.....

Lees meer
16 jaren 8 maanden geleden #30416 door Hermine
Beantwoord door Hermine in topic Re: bericht
Duizend schitterende zonnen van Khaled Hosseini is uit.

Mooi en sterk verteld verhaal.

Nu begonnen in "Meesterwerk" van Miranda Gloves.
Laatst bewerkt doorHermine.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
16 jaren 8 maanden geleden #30421 door elviratoverspin
Beantwoord door elviratoverspin in topic Re: bericht
Eindelijk nog eens in een normaal boek bezig! Geen fantasy (ben ik even beu) of non-fictie in functie van school. Hoewel... ik kan het toch wel een béétje gebruiken. Ik lees nu De uitverkorene, geschreven door Chaim Potok. Voor mij blijft het een beetje "dode letter", maar mijn vader is er gek op. Misschien moet ik de film eens zien om te kijken wat ze ermee gedaan hebben.

"leven is veel meer dan eten en vechten om de macht" (J.L. Seagull)
Laatst bewerkt doorelviratoverspin.

Lees meer
16 jaren 8 maanden geleden #30427 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
och dat vond ik toch wel een erg mooi boek Elvira, vooral omdat je leest hoe joodse jongens opgroeien en wat er toch nog voor grote verschillen zijn tussen de ´vrije´ en de ´strenge´ joden. Wat vind jij er niet mooi aan?

Ik begrijp niet wat je met ´dode letter´ bedoelt, bedoel je daarmee dat het saai is?

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
16 jaren 8 maanden geleden #30430 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: bericht
De verwisseling is uit. En net als crimezone.nl ben ik er niet enthousiast over, maar het had af en toe zijn goede momenten....

Morgen ga ik beginnen in 311, Pelican Court van Debbie Macomber (ringboek van bookcrossing). Het is deel 3 uit een serie waarin het leven wordt beschreven van verschillende personen uit een klein dorp in de buurt van Seattle, aan de hand van hun adres. Deel 1 was leuk, deel 2 was wat minder door de grote hoeveelheid personages; ben benieuwd naar dit deel 3.

Debbie Macomber is vooral bekend van de boeketreeksboekjes, maar daarnaast heeft ze een reeks betere feel-goodboeken geschreven. Af en toe heerlijk, dat hap-slik-weg spul, zeker in het Engels. Dan moet je er nog een beetje moeite voor doen....
Laatst bewerkt doorJoanazinha.

Lees meer
16 jaren 8 maanden geleden #30431 door elviratoverspin
Beantwoord door elviratoverspin in topic Re: bericht

Dettie schreef : och dat vond ik toch wel een erg mooi boek Elvira, vooral omdat je leest hoe joodse jongens opgroeien en wat er toch nog voor grote verschillen zijn tussen de ´vrije´ en de ´strenge´ joden. Wat vind jij er niet mooi aan?

Ik begrijp niet wat je met ´dode letter´ bedoelt, bedoel je daarmee dat het saai is?

Dettie

Ik heb het nog niet uit, maar de openingsscène vond ik al erg lang duren (die honkbalwedstrijd) en ik weet niet, die jongetjes komen voor mij precies niet echt tot leven. Ik kan niet zo goed benoemen waar het aan ligt verder. Inhoudelijk is het natuurlijk goed en interessant en ik ben ook wel benieuwd naar hoe Danny Saunders gaat evolueren. Ik vind evenwel de vader van Bobby (de verteller) een vreselijk figuur. Tot nu toe zo in- en ingoed. Begripvol, geweldige relatie met zijn zoon, intelligent, zorgzaam... hij is me te perfect. Als dat nog zou veranderen, trek ik mijn woorden terug natuurlijk :)

"leven is veel meer dan eten en vechten om de macht" (J.L. Seagull)
Laatst bewerkt doorelviratoverspin.

Lees meer
16 jaren 8 maanden geleden #30446 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: bericht
Na het fantastische "Suikerspin" van Erik Vlaminck ga ik nu beginnen aan de twee door mijn "collega's" uitgekozen boeken: "Herinneringen aan Mariënburg" van Cynthia McLeod en "Jetje" van Top Naeff.
Laatst bewerkt doorberdine.

Tijd voor maken pagina: 0.483 seconden