Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Gaan jullie nog boeken kopen in de boekenweek?

Lees meer
21 jaren 3 maanden geleden #2294 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ah dat zou lief geweest zijn.

Je bent wel superliterair bezig Marjo, met Rascha Peper en nu weer Nelleke Noordervliet.

Hoe was het bij Rascha Peper? vertel eens...

kwam Russisch blauw nog voorbij? Heb je nog gevraagd 'Wat was er eerst de titel of het boek'? ;)

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
21 jaren 3 maanden geleden #2298 door Roel
Beantwoord door Roel in topic Re: bericht
Ik heb ook wel een paar handtekeningen gevraagd in het verleden. Maar eigenlijk geef ik er totaal niks om. Daarom doe ik het allang niet meer.
Laatst bewerkt doorRoel.

Lees meer
21 jaren 3 maanden geleden #2300 door tiba
Beantwoord door tiba in topic Re: bericht
Handtekeningen zeggen me evnmin iets Roel.

Tiba.
Laatst bewerkt doortiba.

Lees meer
21 jaren 3 maanden geleden #2304 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
En... ik heb Wislawa Szymborska binnen Einde en begin.

Mooie uitvoering!

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
21 jaren 3 maanden geleden #2307 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Alle boeken van Rascha Peper kwamen voorbij, heel even aangestipt zoals Russisch Blauw, of uitgebreid zoals Wie scheep gaat..

Ze baseert al haar boeken op een berichtje dat ze ergens gelezen heeft, al wil het wel eens voorkomen zegt ze, dat het verhaal tenslotte heel anders wordt als wat ze gelezen heeft in dat berichtje (net als bij Moeijaert bedenk ik me nu). Eigenlijk is er niets gezegd over hoe ze haar titels bedenkt of vindt. En ik heb er helemaal geen erg in gehad (als ik al het lef had gehad dit voor een volle zaal te vragen!)
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
21 jaren 3 maanden geleden #2325 door lizzy
Beantwoord door lizzy in topic Re: bericht
Net terug van de boekwinkel in ons dorp. Mijn oudste heeft "Ik ben Charlotte Simmons" van Tom Wolfe gekozen. Haar man "Het Juvinales dilemma" van Dan Brown. Zo ook mijn jongste. Mijn andere kind kon niet, dus die komt volgende week. Zelf heb ik "Het complot tegen Amerika" van Philip Roth gekocht.

Ook ben ik even naar de andere boekwinkel op ons dorp gegaan om "Het bezoek van de lijfarts" van Per Olaf Enquist te kopen. Eigenlijk koop ik daar nooit iets want het is ook kantoorboekhandel en de mensen die daar werken zijn geen boekenmensen. Maar ik had gezien dat het boek werd aangeboden voor 5 euro. Dat kon ik niet laten lopen.

Mijn dag is dus weer goed. Ik ga lekker even lezen.
Laatst bewerkt doorlizzy.

Tijd voor maken pagina: 0.426 seconden