Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Gaan jullie nog boeken kopen in de boekenweek?

Lees meer
21 jaren 3 maanden geleden #2226 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
In Castricum en Heiloo Marjo. Cavendish was zo lief om ook in Heiloo te kijken maar niets hoor.

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

21 jaren 3 maanden geleden #2235 door
Beantwoord door in topic Re: bericht
Sleigh - Stemmen uit zee kunnen ze weinig aan doen dat ze het niet hebben, de editie uit de folder (15,95 in plaats van de normale 24,95) is nog niet verschenen. Hij stond voor 9 maart gepland, maar is inmiddels verplaatst naar 15 maart. Is bij ons ook veel vraag naar geweest, maar het ding is nog niet uit helaas..:-(

Noordervliet - Gouden eeuw is tijdelijk niet leverbaar, dus ook even niet aan te komen.

Lees meer
21 jaren 3 maanden geleden #2237 door compactweb
Beantwoord door compactweb in topic Re: bericht
'k Heb de laatste van Siebelink gekocht. Leuk om te lezen dat er meerdere zijn die Koplands bundel hebben aangeschaft. Zie ik jullie allen in de Leesclub van Literairnederland.nl?

Wouter
Laatst bewerkt doorcompactweb.

Lees meer
21 jaren 3 maanden geleden #2240 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Toch niet met Siebelink? Met Wolkers bedoel je vast. Die moet nog even wachten,

Ik wilde kiezen uit het boek van Siebelink, dat van Joe Speedboot of Wolkenatlas. En het is geworden...

Wolkenatlas..
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
21 jaren 3 maanden geleden #2241 door compactweb
Beantwoord door compactweb in topic Re: bericht
Nee, nee. Met de bundel van Kopland, die wordt besproken in de leesclub. Het gaat over gedichies...
Laatst bewerkt doorcompactweb.

Lees meer
21 jaren 3 maanden geleden #2261 door Roel
Beantwoord door Roel in topic Re: bericht
Ik heb tot dusver Hersttij van de Middeleeuwen van Huizenga en Lezen etctera van Pieter Steinz gekocht. Daardoor heb ik het boekenweekgeschenk erbij gekregen (allang weer uit) en het boekenweekessay van Henk van Os. Ik ga nog voor de oude editie van het Maastrichts woordenboek, dat nog maar op een plek in Maastricht te krijgen is. Vlak voor de boekenweek de Sesam wereldgeschiedenis (6 delen), de nieuwste Marai en de nieuwste Eco gekocht.
Laatst bewerkt doorRoel.

Tijd voor maken pagina: 0.355 seconden