Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Gaan jullie nog boeken kopen in de boekenweek?

Lees meer
21 jaren 3 maanden geleden #2284 door WilV
Beantwoord door WilV in topic Re: bericht

Toch ga ik nog een boek kopen, voor boekenweek. "Het complot tegen Amerika" van Philip Roth.

Laat nog even weten wat je daar van vond als je wilt Lizzy,

ben zeer nieuwsgierig naar dat boek.

En dat lijkt me inderdaad geweldig..met je meiden boeken kopen in de boekenweek!!!

Groetjes,

Wil
Laatst bewerkt doorWilV.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
21 jaren 3 maanden geleden #2285 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
ja Lizzy, dat doe je ieder jaar he in de boekenweek met jouw meiden een boek kopen. Ga je dan weer naar Donner?

Ben benieuwd of het bij dit ene boek blijft!

Bernadet

(die erg blij is met haar platte scherm!)
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
21 jaren 3 maanden geleden #2287 door Roel
Beantwoord door Roel in topic Re: bericht
Hallo Bernadet,

Lezen etcetera biedt de wanhopige lezer een uitweg aan het overweldigende aanbod. Ik heb een lezing van Steinz over dit boek vorig jaar meegemaakt. Dat was in de Openbare bib van A'dam. Ik zie bij steekproeven dat ik al aardig op weg ben met lezen, maar dat er nog genoeg overblijft.

Zomerhitte vond ik een leuk boekje. Ik heb het met plezier uitgelezen.

Het boekenweekessay van Van Os heb ik ook nog niet gelezen, maar daar verheug me zeer op.

Nee, dat is de roman van Marai wat we hier besproken hebben. Maar ik heb pas vernomen dat hij maar liefst 24 romans heeft geschreven; als ze die allemaal nog uitbrengen in het nederlands...

Ja, maar ik moet ook nog de vorige van Eco lezen en die ga ik het eerste doen. De meningen over dat boek liepen uiteen van teleurstellend tot meesterwerk.

Vraag maar raak, geen probleem.

groeten, Roel
Laatst bewerkt doorRoel.

Lees meer
21 jaren 3 maanden geleden #2289 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Ik was gisteren bij een literaire avond mnet Rascha Peper, maar heb geen boek gekocht, en ook niets laten signeren. Dat geneer ik me voor, dat doe ik gewoon niet. Zondag ga ik naar Nelleke Noordervliet, en dan koop ik denk ik het boek wel (als het er is??) Heb jij het intussen al Bernadet?
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
21 jaren 3 maanden geleden #2290 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Nee helaas nog steeds niet, ik heb het besteld bij de uitgever (Waanders) zelf. De bestelling is bevestigd en dat was het tot nu toe.

Mocht ik het voor zondag binnen hebben dan roep ik even.

Ik heb schrijfles gehad van Miep Spee, heel aardige vrouw, zij verkocht ook haar boekjes voor wie het wilde hebben. Ik durfde haar niet te vragen een handtekening te zetten. Stom want de andere leerlingen vonden het geen punt.

Ik stap wel weer op een of andere toneelspeler af als ik de voorstelling erg mooi heb gevonden, gewoon om te bedanken en te zeggen dat ik het erg mooi vond. (als ze daarna in de koffieruimte komen hoor, ga niet de kleedkamer in)

Raar he dat ik dat dan wel doe.

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
21 jaren 3 maanden geleden #2293 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Doe ik ook niet hoor.

Kijk: als jij mij nou opdracht had gegeven om voor jou ook een boek te kopen en daar een handtekening in te laten zetten dan was het een ander verhaal geweest..maar je hebt het al besteld dus!
Laatst bewerkt doormarjo.

Tijd voor maken pagina: 0.550 seconden