Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Boeken kopen....voorlopig niet meer :D

Lees meer
18 jaren 2 maanden geleden #23048 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Boeken, doe je die ook weg als je verhuist? Goh..
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
18 jaren 2 maanden geleden #23051 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Nee het gaat over de kranten en artikelen en bladen.

Na je een ongeluk gesjouwd te hebben en 3 x in en uitpakken en nóg niet gelezen hebben.... weg ermee. Als het je écht interesserde had je het al gelezen (waarmee ik niet wil zeggen dat het Roel niet interesseert)

Dettie

die steeds meer boeken wegdoet sinds ze bij bookcrossing zit.
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
18 jaren 2 maanden geleden #23063 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
en toch..het blijft heel moeilijk!
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
18 jaren 2 maanden geleden #23064 door dettie
Haha ja, dat is waar, vandaar dat ik van veel boeken ringboeken maak en aan het einde van de ring kan ik altijd nog kijken of ik het terug wil of niet.

Dettie

Lees meer
18 jaren 1 maand geleden #23123 door leni
Beantwoord door leni in topic Re: bericht
Jullie boekenfanaten zullen het niet geloven maar toen ik 6 jaar geleden naar Portugal verhuisde wilde ik een heleboel boeken niet meer mee hebben..Ik heb er ongeveer 300 verkocht tijdens 3 weekends waarbij ik open deur hield in mijn huis. Allemaal hadden ze een stickertje in een bepaalde kleur gekregen.Deze kleur betekende eeen prijs bvb groen 1 euro, blauw 3 euro, enz.de duurste was 12 euro. Ik heb studenten gehad en die hebben veel gekocht, ook veel vrienden die lezen en andere mensen uit ons dorp..Ik woonde vlak bij een plein waar elke zondag een rommelmarkt wordt gehouden ..ook daarvan had ik kopers.

Een 25 tal prozaboeken heb ik mee naar hier genomen en een kast vol poëzie..van die laatste heb ik enkel de dubbele exemplaren verkocht. Door mijn beroep van voordrachtskunstenaar kreeg ik namelijk van dichters vaak een bundel. Ik wilde een nieuw leven beginnen en enkel nog Portugees lezen.. Ondertussen doe ik dat ook maar ik ben blij dat ik mijn 25 boeken nog heb..af en toe wil ik toch nog eens 'doen zoals vroeger'..Maar spijt heb ik niet , wat weg is zie je niet meer..bij mij is dat 'kunnen loslaten'. En dat moet je toch ook met je kinderen, andere familie en vrienden doen dus.. Viva Portugal..en Viva Leestafel !!
Laatst bewerkt doorleni.

Lees meer
18 jaren 1 maand geleden #23124 door dettie
Ja precies leni, weg is weg. Tot nu toe heb ik ook geen spijt van de boeken die ik weg heb gedaan. Het leuke is voor mij dat een ander er ook nog eens plezier aan beleeft.

Sandór Márai, die blijft. En boeken die ik met veel liefde cadeau heb gekregen blijven.

Maar veel kan weg en mócht ik spijt krijgen dan is het vaak toch nog te koop. En voor de rest... Viva Leestafel! :D

Groetjes

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.617 seconden