Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Boeken kopen....voorlopig niet meer :D

Lees meer
18 jaren 1 maand geleden #23268 door Roel
Beantwoord door Roel in topic Re: bericht
Nee, bij mij gaan bitter weinig boeken weg (zegt hij ergens met spijt in zijn stem, omdat de ruimte voor nieuwe boeken heel schaars is).

Nieuwe boeken blijven komen.

Zocht op internet naar een oud boek over de werking van synthesizers.

Wolfgang Bock - Aufbau, Funktion, Anwendung (1980)

Zouden ze het ergens nog hebben, waar internet het zichtbaar maakt?

En jawel hoor, bij een antiquariaat in Duitsland, Hamburg om precies te zijn hadden ze één exemplaar.

Weet je wat het leuk is? Het is een ex-exemplaar van de bibliotheek.

Het stempel staat er nog in.
Laatst bewerkt doorRoel.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
18 jaren 1 maand geleden #23270 door Bookiewurm
Beantwoord door Bookiewurm in topic Re: bericht
Onlangs heb ik heel wat boeken verkocht op een boekenbeurs. Leuk om te zien hoe enthousiast mensen worden van de boeken die ze meenemen. Ik geef die boeken liever een iemand die er nog plezier aan heeft dan ze zelf ergens onder of achter op te bergen.

Natuurlijk sommige boeken gaan nergens meer naartoe, maar krijgen in ereplaats in mijn kast. Nu zit vrijwel alles in dozen vanwege de verbouwing, maar ik kan niet wachten tot ik alles weer een plekje kan geven:)

En Roel, gefeliciteerd met je nieuwste aankoop:)
Laatst bewerkt doorBookiewurm.

Lees meer
18 jaren 1 maand geleden #23283 door Roel
Beantwoord door Roel in topic Re: bericht
Ik ben nog nooit op een echte boekenbeurs geweest, dus een plek waar de uitgeverijen hun nieuwste boeken aanprijzen, zoals de Frankfurter Buchmesse. En op een boekenmarkt ook zelden, het is me er meestal te vol en ik heb geen zin om uren langs kraampjes te moeten begeven, zonder wat interessants tegen te komen.

Absoluut. Ieder goed boek hoort een tweede leven of zelfs een derde leven te krijgen.

Ik heb een hekel aan het complete uitkramen, dus ook aan verhuizingen. Succes met jou verhuizing!

Dankje Bookiewurm. Wolfgang Bock is bij de liefhebbers bekend geworden met zijn album Cycles uit 1980. Een prima plaat. Zo worden ze niet meer gemaakt. Niet op cd uit trouwens. Ik heb niet alleen een hele batterij oude analoge bakken, maar ben verder ook in de technische aspecten geinterresseerd. Ik heb een aantal klassiekers op de plank staan, maar deze had ik nog niet. Eentje die ik nog heel graag wil hebben is Synthesizer von Gestern van Matthias Becker. Jaren uitverkocht en meerdere mensen zijn er naar op zoek. Misschien dat smeken bij de schrijver in kwestie helpt? Deel 2 heb ik en dat is nog net leverbaar en dat dat deel doet je echt smachten naar deel 1. Weinig boeken gaan zo diep op specifieke synthesizers in als dit!

Groeten,

Roel

Bookiewurm schreef : Onlangs heb ik heel wat boeken verkocht op een boekenbeurs. Leuk om te zien hoe enthousiast mensen worden van de boeken die ze meenemen. Ik geef die boeken liever een iemand die er nog plezier aan heeft dan ze zelf ergens onder of achter op te bergen.

Natuurlijk sommige boeken gaan nergens meer naartoe, maar krijgen in ereplaats in mijn kast. Nu zit vrijwel alles in dozen vanwege de verbouwing, maar ik kan niet wachten tot ik alles weer een plekje kan geven:)

En Roel, gefeliciteerd met je nieuwste aankoop:)

Laatst bewerkt doorRoel.

Lees meer
18 jaren 1 maand geleden #23285 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Nou boeken kopen... Vandaag kreeg ik 9 recensieboeken binnen! Wow.

En ze lijken me allemaal nog mooi ook, weet gewoon niet met welke ik moet beginnen. Wat een luxe hè.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
18 jaren 1 maand geleden #23286 door elviratoverspin
Beantwoord door elviratoverspin in topic Re: bericht
9! *kwijl*, ja dan wordt kiezen een luxeprobleem dettie :)

Intussen zit ik met de handen in het haar hoe ik mijn inboedel in hemelsnaam verhuisd moet krijgen. Al die boeken!

"leven is veel meer dan eten en vechten om de macht" (J.L. Seagull)
Laatst bewerkt doorelviratoverspin.

Lees meer
18 jaren 1 maand geleden #23289 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Stukje bij beetje Elvira..en genieten van de boeken die je weer in handen krijgt..
Laatst bewerkt doormarjo.

Tijd voor maken pagina: 0.468 seconden