Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Boeken kopen....voorlopig niet meer :D

Lees meer
18 jaren 1 maand geleden #23290 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Pas op dat je in de dozen niet alléén boeken doet, is niet meer te tillen dan. Bodempje boeken en dan lichte dingen erbij.

Dettie

uit ervaring na 6 verhuizingen
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
18 jaren 1 maand geleden #23292 door elviratoverspin
Beantwoord door elviratoverspin in topic Re: bericht
bedankt dettie, dat weet ik ook nog van vorige keer, toen we eenmaal begonnen te sleuren heb ik alles opnieuw mogen inpakken!

"leven is veel meer dan eten en vechten om de macht" (J.L. Seagull)
Laatst bewerkt doorelviratoverspin.

Lees meer
17 jaren 11 maanden geleden #24042 door Bookiewurm
Beantwoord door Bookiewurm in topic Re: bericht
Tja, ik vroeg het me eigenlijk al af wat jullie toch allemaal met zoveel boeken doen??? Aan het thempo dat jullie kopen (of krijgen) en lezen... Ik kan dit niet volgen hoor.

Ik heb er zelf de laatste maanden heel veel gekocht, maar ook verkocht. Door plaatsgebrek ben ik beginnen sorteren. Er zijn er veel de deur uitgegaan, maar probleem is dat ik terug op '0' sta, doordat er gewoon zoveel nieuwe terug zijn bijgekomen.

Ik kan het gewoon niet laten om regelmatig een boek bij te kopen. Ik kan zeker nog 2 jaar verder met al wat hier nog staat.

Als ik 1 boek uit heb, moet ik dringend terug iets nieuw kopen, want dan denk ik dat ik door alles heen ben... :?

Jullie hebben in Nederland zo van die boekenmarktjes enzo. Leuk, maar bij mijn weten heb ik dat hier in m'n buurt toch niet :cry:

Lees meer
17 jaren 11 maanden geleden #24043 door dettie
Ik weet niet of Antwerpen ver bij jou vandaan is...

De maandelijkse Boekenmarkt op het De Coninckplein.

Boekenmarkt De boekenmarkt op het De Coninckplein begint aan de vierde jaargang. Sinds januari 2005 vindt op het plein een maandelijkse boekenverkoop plaats, en deze sympathieke verzameling kraampjes is ondertussen een heuse klassieker geworden. Flanerend tussen boek, hapje en drankje kunt u er gouden koopjes doen en genieten van leuke optredens.

Elke derde zondag van de maand tussen 10:00 en 17:00 uur kunt u uw keuze maken uit een soms verrassend boekenaanbod.

De volgende edities van Boekenmarkt 2008 worden gehouden op

20 juli

17 augustus

21 september

19 oktober 2008

Dettie

Lees meer
17 jaren 11 maanden geleden #24044 door dettie
- 23 augustus: beiaard en boekenmarkt, 11.00 tot 19.00, met torenbezoeken (reservatie en betaling op de dag zelf aan de inkom van de boekenmarkt), Mgr. Ladeuzeplein. in Leuven

Dettie

Lees meer
17 jaren 11 maanden geleden #24045 door Bookiewurm
Beantwoord door Bookiewurm in topic Re: bericht
Hey, dank je wel !!!

Antwerpen is niet zo ver van ons. Dat wist ik niet dat daar ook zo'n boekenmarkt was. Daar moet ik dan toch maar es naartoe gaan!!

Kan ik hier misschien ook es zo een hele lijst van aangeschafte boeken op zetten !

Ha ha, ik verheug me erop !!

Tijd voor maken pagina: 0.463 seconden