Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

`Boekenreclame

• Onderwerp Auteur
18 jaren 8 maanden geleden #19057 door
Beantwoord door in topic Re: bericht

Marjo schreef : Frank Westerman beklom de Ararat..

Bedankt, Marjo. In ieder geval een origineel onderwerp, het onderzoeken van de religieuze motieven van de zoekers naar de ark van Noë.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
18 jaren 8 maanden geleden #19058 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ja ik ben geïrriteerd maar ik raakte vandaag door alles geïrriteerd, dat heeft niets met jou te maken Pieter, ik ben enorm moe en dan ben je gewoon sneller fel, geïrriteerd, opstandig enz. sorry als het vervelend overkwam.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

• Onderwerp Auteur
18 jaren 8 maanden geleden #19059 door
Beantwoord door in topic Re: bericht
Dettie, neem een lekker lang weekend, rust goed uit en ga langs de zee wandelen. Laat deze site even op zijn beloop. Maandag is die er ook nog wel! Pieter

Lees meer
18 jaren 8 maanden geleden #19153 door Roel
Beantwoord door Roel in topic Re: bericht
Hoe belangwekkend dit boek ook mag zijn, in deze vorm is het niveau veel te hoog voor de gemiddelde jongere, helaas.

Jongeren die via hun school zijn geconfronteerd met de oorlog door het aangrijpende verhaal van een overlevende van de concentratiekampen (bij mij was het op de havo toendertijd een overlevende van Sachenhausen) zullen er anders tegen die verschrikkingen aankijken dan jongeren die alleen documentaires op tv of een film in de bioscoop hebben gezien. Die zullen het alleen als een ver van mijn bedshow ervaren.

Het vergeten van deze onvoorstelbare verschrikkingen is onafwendbaar.

Hier noemde iemand de tachtigjarige oorlog als voorbeeld, zo ver hoef je in de tijd niet eens terug te gaan. Neem de WOI. Hoeveel getuigen van de slachtvelden zijn nog in leven! Ieder jaar neemt het aantal gedenkenden in België af. Het is triest maar een onomkombare waarheid: straks staan er alleen nog de monumenten, die niemand iets meer zeggen...
Laatst bewerkt doorRoel.

Tijd voor maken pagina: 0.403 seconden