- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Doet Verhulst het, ja, dan is zijn woordkeuze zodanig dat je moet glimlachen. Ik lach niet echt om situaties, meer om zinsneden, woorden, de manier waarop.
!Verhulst, ik vind hem wel leuk, niet zozeer de situaties die hij beschrijft, maar hoe hij ze beschrijft
Ik had 'het midden van de wereld' bij mijn dochter van 15 op bed gegooid, toen ze zei dat ze geen boek meer had..maar dat boek had ze al meerdere keren afgewezen, bovendien vindt ze dat het voor de boeken geen aanbeveling is als ik ze aanprijs ( Nou jullie!!)
Maar..ze was te lui om verder te zoeken (want er zijn nog boeken genoeg in huis!) is ze begonnen..en kon het niet meer wegleggen. Die vooroordelen die zitten zo diep..
.Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
, en net een boek dat ze niet wil lezen... Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Het laatste sigaartje dat Robert had opgestoken, maanden na zijn laatste bezoek aan de kantine, was dat van veertien uur tien. Hij had het dokter Mme Lunette met zijn sigarenbandjes makkelijk gemaakt om het tijdstip van overlijden tamelijk nauwkeurig vast te stellen. Tenminste toch wat het uur betreft. Voor de exacte datum gunde zij zichzelf een foutmarge van een tiental dagen.
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen