Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thema december 2006 - Religie

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12890 door librije
Beantwoord door librije in topic Re: bericht
Mijn goede voornemen gedachtig heb ik maar 5(!) titels uit de themalijst gekopieerd naar mijn te lezen lijstje. Maar er knaagt wel iets nu.... er waren er meer, die.... Foei niet doen. Genoeg zo!

"Een mens die het aandurft om een uur te verspillen heeft de waarde van het leven nog niet ontdekt."

Charles Darwin Engels medicus en bioloog (1809-1882)
Laatst bewerkt doorlibrije.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12891 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Tot mijn verrassing waren er een heleboel boeken die ik wel zou willen lezen. Ik had geen idee wat er aan boeken over religie was. Maar ik vond het eigenlijk een erg leuk thema en zag erg veel interessante boeken.(nog meer dan nu geplaatst is)

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12893 door librije
Beantwoord door librije in topic Re: bericht
Helemaal met je eens. Als je je eenmaal op een onderwerp richt, kom je zoveel interessants tegen. En dan verdrink ik er soms bijna in. Ik ben gewoon te nieuwsgierig. En daarom wilde ik weer eens even "gewoon" lezen. Boven is het stil, bv. Maar dan lees je de natuurbeschrijvingen van de Wieringerwaard en dan wil ik zelf zien hoe het er daar uitziet (plaatjesboek Noord-Holland) en welk type boerderijen (boerderijenboek) en wat het verschil is tussen de Wieringerwaard en de Wieringermeer, wanneer ze ontstaan zijn (geschiedenis van Noord-Holland). Hoe ziet die bonte ekster er eigenlijk uit? Zullen wel afkickverschijnselen zijn van het jarenlang non-fictie lezen.

"Een mens die het aandurft om een uur te verspillen heeft de waarde van het leven nog niet ontdekt."

Charles Darwin Engels medicus en bioloog (1809-1882)
Laatst bewerkt doorlibrije.

Lees meer
19 jaren 6 maanden geleden #12894 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Oh gelukkig, nog zo iemand, dat heb ik dus ook Librije.

En het erge is, dan zoek ik iets op en zie daar wéér wat interessants bij staan en ga daar dan weer mee verder, de tijd vliegt dan om, voor je het weet ben je een paar uur verder.

Bernadet

die niet nieuwsgierig is maar leergierig *grijns*
Laatst bewerkt doordettie.

Tijd voor maken pagina: 0.437 seconden