Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thema april/mei/juni/juli/augustus 2017 - Leestafel let op de kleintjes (kleine uitgeverijen)

9 jaren 1 maand geleden #81936 door
In De Volkskrant was er ook aandacht voor dit boek. Ik weet niet of de link voor iedereen werkt, maar ik probeer het maar.

verhalen.volkskrant.nl/schiermannen#8575

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 1 maand geleden #81938 door dettie
Wat ontzettend leuk Renate. Dank voor de tip. Ik heb even zitten genieten.

Dettie

Lees meer
9 jaren 1 maand geleden #81947 door dettie
De geest van Beaumont

Gerard Sonnemans

Vakantie! Eindeloos genieten van zwemmen in meertjes en rivieren, ijsjes eten in het park, spannende verhalen luisteren aan het kampvuur en hutten bouwen op de hooizolder bij de Franse boerderij. Wekenlang heeft Emma zich erop verheugd.

Maar in hun heerlijke vakantiehuis sluimert een oeroud verdriet, een familiedrama waar Emma tegen wil en dank in meegezogen wordt. Een nachtmerrie die ze met niemand delen kan. Enger dan het engste verhaal van papa. Het is om gek van te worden.

Kraak de QR-codes en ontdek wat het boek niet vertelt!

Er schuilt meer waarheid in ´De geest van Beaumont´ dan je zou denken. In elk hoofdstuk vind je een QR-code waarmee je met je tablet of smartphone de geheimen achter dit boek kunt ontdekken.

Kijk voor meer informatie op www.degeestvanbeaumont.nl .

ISBN 978-94-91707-06-3 | Hardcover | 224 pagina's | Uitgeverij Menuet | juli 2014

Lees meer
9 jaren 1 maand geleden #81948 door dettie
Citaat van de dag

Beter een geestige dwaas dan een dwaze geest.

William Shakespeare

Engels toneelschrijver en dichter 1564-1616

Lees meer
9 jaren 1 maand geleden #81949 door marjo
Dit was een mooi boek! Oeps, is het natuurlijk nog steeds.

9 jaren 1 maand geleden #81950 door
Eerlijk gezegd staat het feit dat je extra informatie via internet kunt krijgen niet echt aantrekkelijk. Een boek lees ik niet achter de computer en een smartphone of een tablet heb ik ook niet.

Dat vind ik nu juist het aantrekkelijke van lezen, dat je geen internet, of andere apparaten nodig hebt.

Tijd voor maken pagina: 0.455 seconden