Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Eventuele thema-onderwerpen

Lees meer
19 jaren 4 maanden geleden #14088 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Nou dan gooien we in maart de zeemannen in de strijd.

Pas op berdine, hou je lijstje er maar bij, er zit vast weer wat tussen wat je aanspreekt.

Ik sta elke maand ook weer verbaasd wat er naar voren komt aan boeken.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 4 maanden geleden #14095 door librije
Beantwoord door librije in topic Re: bericht
Ja........ want ik heb al een aantal spannende jeugdboeken gezien over dit thema...........................

"Een mens die het aandurft om een uur te verspillen heeft de waarde van het leven nog niet ontdekt."

Charles Darwin Engels medicus en bioloog (1809-1882)
Laatst bewerkt doorlibrije.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 4 maanden geleden #14097 door librije
Beantwoord door librije in topic Re: bericht
Tiba

Zet je Nederlands-Indië nog op de lijst voor de toekomst? En Suriname + Ned. Antillen en Vaders? Of spreken die minder aan?

"Een mens die het aandurft om een uur te verspillen heeft de waarde van het leven nog niet ontdekt."

Charles Darwin Engels medicus en bioloog (1809-1882)
Laatst bewerkt doorlibrije.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 4 maanden geleden #14103 door kim
Beantwoord door kim in topic Re: bericht

Dettie schreef : Vinden jullie die zeemannen goed?


Mijn fantasie slaat al helemaal op hol: woeste piraten met papegaaien, ruwe zeebonken, Titanic, gevaarlijke ijsschotsen, de Bermuda-driehoek, onbewoonde eilanden, verborgen schatten in scheepswrakken, zeemonsters en...haaitjes natuurlijk :mrgreen:

Laat maar aanrukken zou ik zo zeggen ;)

Groetjes, kim
Laatst bewerkt doorkim.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 4 maanden geleden #14106 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Op de woelige baaaaren, holee holee

Ik zie het weer helemaal zitten!

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 4 maanden geleden #14118 door kim
Beantwoord door kim in topic Re: bericht
(uit volle borst:)

...Al die willen te kaap'ren varen,

moeten mannen met baarden zijn... :P

Zeegroet, kim (die alvast een pilletje tegen zeeziekte neemt ;) )
Laatst bewerkt doorkim.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.450 seconden