Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thema mei 2006 - vrolijke boeken

Lees meer
20 jaren 1 maand geleden #8429 door tiba
Beantwoord door tiba in topic Re: bericht
"Vrolijk als vergelijking" lijkt me een heeeel interessant boek!

Groetjes. Tiba.
Laatst bewerkt doortiba.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
20 jaren 1 maand geleden #8455 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Lachen met Lonley planet

Don George (red)

Reizen is leuk. Niet altijd, natuurlijk, en vaak is het achteraf leuker dan op het moment zelf, maar in het algemeen kun je ervan uitgaan dat elke reis je enkele hilarische of in ieder geval ironische momenten zal schenken. Meestal in je eigen nadeel. Maar ja, zo gaat het nu eenmaal.!

De makers van de Lonely Planet-reisgidsen weten dat de leukste reiservaringen altijd onverwacht gebeuren. Of ze nu het resultaat zijn van plotselinge omwegen, spontane avonturen, ondefinieerbare diners of onvergetelijke ontmoetingen: deze ervaringen staan aan de basis van de wereldwijd beroemde reisgidsen.

Vijfentwintig van deze memorabele en meestal hilarische reisverhalen zijn verzameld in deze nieuwe Lonely Planet-bloemlezing. Bereid u vast voor op verhalen van Pico Iyer (gestrand met een fourwheeldrive in de Ethiopische woestijn), Sean Condon (die wordt opgehouden door een vermoeiend enthousiaste oom in Vermont), Jeff Greenwald (met enige bagageproblemen op de luchthaven van Calcutta) en vele anderen.

Don George is een van de vaste Lonely Planet-schrijvers. Naast enkele boeken voor Lonely Planet schreef hij zo’n 600 verhalen en artikelen voor verschillende kranten en tijdschriften. Hij heeft een wekelijkse column op www.lonelyplanet.com .

Bindwijze: Paperback Omvang: 272 Blz. ISBN: 9069747782 Verschenen: Maart 2006
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
20 jaren 1 maand geleden #8456 door dettie
Citaat van de dag 26/27 mei

In het leven komen veel werkelijk onontwarbare

knopen voor en het enige zwaard om ze door te

hakken is de lach.

G.A.

Lees meer
20 jaren 1 maand geleden #8457 door dettie
Ik had gisteren geen internetverbinding, vandaar geen nieuw boek.

Het meest vervelende is dat onze telefoon ook via de kabel gaat, wel een stuk goedkoper maar bij uitval van internet dus ook geen telefoon!

Bernadet

Lees meer
20 jaren 1 maand geleden #8461 door WilV
Beantwoord door WilV in topic Re: bericht
He...Annie MG Scmidt...van haar boeken krijg ik altijd wel een glimlach op mijn hoofd,

ben momenteel Floddertje en Otje aan het voorlezen..

en Pluk van de Petteflat kende ik toendertijd bijna uit mijn hoofd..dat was echt de topfavoriet.

Erg leuk!

Groetjes,

Wil
Laatst bewerkt doorWilV.

Lees meer
20 jaren 1 maand geleden #8462 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
Otje en Pluk van de petteflet waren de topfavorieten van mijn kids ook. Ik heb die boeken dikwijls verwenst omdat ik altijd hetzelfde moest voorlezen. Was je eindelijk aan het einde, moest je opnieuw beginnen. Ik heb dikwijls gezegd dat er nog meer boeken waren dan Otje en Pluk maar moest deze altijd overnieuw lezen :?

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Tijd voor maken pagina: 0.477 seconden