Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software. Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.
Ha ik heb een heleboel titels gevonden! Leuk hoor. Ben daar wel blij om want veel titels had ik niet. Maar..... als jullie nog titels weten dan hoor ik ze graag, heb er nog niet genoeg voor een hele maand.
(Er zijn titels zat eigenlijk maar die boeken zijn te oud, is niets meer over te vinden. )
Ga nu nog even buiten zitten lezen, het is zulk mooi weer!
Ik heb eigenlijk helemaal niets meer..behalve dan de boeken die we al eens besproken hebben. En opzoeken is hier heel moeilijk.
De Engelse titel is The fairy feller feller's master stroke. Dat meisje schijnt in het schilderij, en andere voor te komen. Maar ook heb ik begrepen dat er veel van zijn werk verloren is gegaan, maar ik wilde ook nog verder zoeken..
Bedoel je dat opzoeken bij leestafel heel moeilijk is? Eigenlijk niet denk ik.
Als je naar het grote archief gaat dan staat daar de link naar het boekenarchief en kan je alles zo op alfabet zien.
De thema's staan ook in het grote archief alleen heb ik daar een achterstand in.
Het is de bedoeling dat ik op de homepage wel weer een soort alfabet op schrijver maak met links zoals bij de leeskring maar het was in het begin nog te weinig om daar die moeite voor te doen.
Een zoekfunctie ben ik nog steeds niet achter of dat mogelijk is. Ik ben bang dat ik dan een ander programma had moeten gebruiken. En het klinkt raar maar daar zijn we ook nog niet groot genoeg voor, dat is bij hele grote bestanden nuttig maar nu krijgen mensen eerder een teleurstelling als ze wat zoeken omdat het boek er gewoon niet in staat.
Ik denk dat wat er nu is voorlopig beter is omdat dan in een oogopslag te zien is waar we WEL recensies over hebben.
De themaboeken zie ik eerder als informatie, het zijn geen eigen verslagen die daar staan, iedereen kan die informatie over de boeken overal vinden. Het leuke is alleen dat het gesorteert op thema is,
Voor mij blijven de eigengemaakte boekverslagen het belangrijkste.