Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

thema juni 2008 - kleding

Lees meer
18 jaren 3 weken geleden #23581 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Citaat van de dag 10 juni 2008

Jeans en bikini hebben meer bewerkt voor de sociale gelijkheid dan eender welke politieke partij.

F.Dorin
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
18 jaren 3 weken geleden #23582 door dettie
Het blijft altijd een verrassing. Op dit BH boek had ik een heleboel commentaar verwacht en dat komt er niet en vaak op andere boeken, waar ik niets bij verwacht, komen reacties.

Niets moeilijker dan inschatten hoe er gereageerd zal worden blijkt dus maar weer

Dettie

Lees meer
18 jaren 3 weken geleden #23584 door tiba
Beantwoord door tiba in topic Re: bericht
Ik vond het uniformenboek wel leuk:

Waar komt de raglanmouw vandaan, waar het cardiganvest, de trenchcoat of de vertrouwde houtje-touwtje jas? Wat is het verschil tussen een berenmuts en een kolbak?

Dit heeft natuurlijk ook met woorden en hun oorsprong te maken. Altijd interessant!

Tiba.
Laatst bewerkt doortiba.

Lees meer
18 jaren 3 weken geleden #23587 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Commentaar had ik wel, dat heb ik iedere dag..Dat je over die onderwerpen een boek kunt volschrijven! Maar ja, deze week is er ook een echtpaar gepromoveerd op de vingerhoed...
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
18 jaren 3 weken geleden #23589 door WilV
Beantwoord door WilV in topic Re: bericht

Het blijft altijd een verrassing. Op dit BH boek had ik een heleboel commentaar verwacht en dat komt er niet en vaak op andere boeken, waar ik niets bij verwacht, komen reacties.

Je bent me voor..ik ga zojuist net naar dit topic om te roepen wat een grappig boek je gister had. Hoe krijg je het gevonden.

En inderdaad, dat mensen daar een boek over vol kunnen schrijven.

Trouwens..geen commentaar betekent denk ik niet per definitie dat mensen het niet leuk vinden, ik zie zo vaak iets voorbij komen wat ik leuk vind, maar het komt er niet altijd van te reageren, en ik denk dat dat bij meer mensen zo werkt.

Groetjes

Wil
Laatst bewerkt doorWilV.

Lees meer
18 jaren 3 weken geleden #23591 door dettie
Haha misschien ben ik nog wel een beetje ouderwetsch, ik voelde me toch lichtelijk geneerd bij een boek over BH's. Ik dacht daar zeggen ze vast van, wat is dat nou Dettie? :D

En jullie hoeven niet altijd commentaar te geven hoor maar bij dit boek had ik het alleen wel verwacht.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.453 seconden