Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thema december 2023 - Verlichting

Lees meer
2 jaren 6 maanden geleden #107049 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Thema december 2023 - Verlichting
Sorry mensen, ik heb de hele tijd (onverwachte) visite dus kom niet toe aan een themaboek en citaat zoeken en plaatsen.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

2 jaren 6 maanden geleden #107050 door
Beantwoord door in topic Re: Thema december 2023 - Verlichting
Ik werk momenteel aan een boekje over het thema sf op basis van de sf-themamaand, en volgens mij heb ik ook twee keer hetzelfde citaat gebruikt, maar er zaten een paar dagen tussen.

Lees meer
2 jaren 6 maanden geleden #107051 door dettie
Het punt is dat ik eerst het boek zoek en daarna het citaat. Maar het is de laatste tijd een komen en gaan van mensen en telefoontjes en dan ben ik kwijt dat het citaat nog moet. Excuses.

Dat is ook het akelige als je alles alleen moet doen. Vroeger had ik hulp met het archief, wat nu erg veel tijd in beslag neemt.

En er was ook iemand die de themaboeken opzocht. Er komen ook veel mails binnen die beantwoord moeten worden enz.

Ik kom nu zelfs af en toe niet eens aan mijn eigen recensies of andere dingen in huis toe helaas.

Ik heb ook het Chronisch Vremoeidheidssyndroom/ME, dat is hetzelfde als Long Covid, alleen minder benauwd. Dus regelmatig is de energie ver te zoeken.

Dettie

2 jaren 6 maanden geleden #107052 door
Beantwoord door in topic Re: Thema december 2023 - Verlichting
In dat geval: niet forceren. Dianna van Physics Girl heeft long covid opgelopen doordat ze ondanks covid het kanaal toch in de lucht wou houden.

Lees meer
2 jaren 6 maanden geleden #107053 door dettie
Ik heb het al 25 jaar. Dus wat dat betreft... haha. Maar iets minder werk aan Leestafel mag wel ja.

Dettie

Lees meer
2 jaren 6 maanden geleden #107060 door dettie
Ik ben dus nu 3 uur bezig geweest met Leestafel. Van 11.00 tot 14.00 uur. Niemand die het merkt, alleen ik weet het.

En deze keer valt het nog mee...

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.494 seconden