Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thema november 2023 - Radio en televisie

Lees meer
2 jaren 8 maanden geleden #106822 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Thema november 2023 - Radio en televisie
Soms zet ik op facebook wel persoonlijke dingen. Vaak omdat ik denk dat anderen er ook wat aan hebben, zoals over het chronisch vermoeidheissyndroom (CVS) of met heel weinig geld moeten rondkomen. Ik hoop dan dat ik kan laten zien dat er wat nieuws is wat betreft CVS of hoe je ook anders naar armoede/met heel weinig rond moeten komen kan kijken. En zo zijn er nog wel meer dingen die uit persoonlijke bron komen en die ik dan naar zijn algemeenheid trek, tenminste dat hoop ik dan.

Sommige vloggers zijn gewoon heel slim, die doen alsof ze over hun leven vertellen maar worden ondertussen vet gesponsord/betaald door kledingmerken of make-up en dergelijke, ze laten dan als terloops de merknamen vallen.

Dettie

Die haar smartphone nooit bij zich heeft haha, alleen als ze foto's wil maken.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

2 jaren 8 maanden geleden #106823 door
O nee, op Facebook zet ik niets persoonlijks, zelfs geen foto's van mezelf of van m'n huis. Je weet maar nooit wie er meeleest, of meekijkt. 'Feind hört mit.'

Lees meer
2 jaren 8 maanden geleden #106825 door dettie
Renate schreef: Je weet maar nooit wie er meeleest, of meekijkt. 'Feind hört mit.'

Nou dat gebeurt evengoed wel, ik heb wat dat betreft geen enkele illusie.

Dettie

2 jaren 8 maanden geleden #106826 door
Ja, maar hoe minder van je privéleven je op internet zet, hoe beter. Wat je niet plaatst, kan men niet zien.

2 jaren 8 maanden geleden #106827 door
Net vanavond ben ik te weten gekomen dat er problemen zijn met Tumblr. In de nasleep daarvan publiceren sommigen artikelen over het feit dat de 1e generatie gebruikers van sociale media, zijn verbruik daarvan begint te beperken. De redenen daarvoor zijn in het algemeen hierboven aangeraakt. Als ik het zou samenvatten: een gebrek aan vertrouwen, en teleurstelling in de resultaten.

Lees meer
2 jaren 8 maanden geleden #106828 door dettie
Radio Transzoeloe

Wibo Kosters

Een gehandicapte zendpiraat die droomt van prime time, een teleurgestelde vrouw op zoek naar de liefde van haar leven en een kantoormedewerker in opstand tegen het systeem. Tegen de achtergrond van een kleine Hanzestad worstelen deze drie mensen met hun levens, bijeengebracht door de uitzendingen van piratenzender Radio Transzoeloe. Weten ze zichzelf te overstijgen, of zijn ze gedoemd hun fouten te herhalen?

Wibo Kosters is stadsdichter van Deventer (2017-2019) en schrijft al jaren korte verhalen over cafetariahouders, onmachtige ouders en mensen op een zijspoor van de samenleving. Radio Transzoeloe is zijn romandebuut.

ISBN 9789492115935| Paperback | 260 pagina's | Godijn Publishing | 11 mei 2019

Tijd voor maken pagina: 0.564 seconden