Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thema november 2023 - Radio en televisie

2 jaren 7 maanden geleden #106870 door
Mooi citaat inderdaad, maar klopt de leeftijdsaanduiding bij het boek wel?

Helaas is het boek tijdelijk niet beschikbaar in de bibliotheek van Den Haag en het kan dus ook niet gereserveerd worden.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
2 jaren 7 maanden geleden #106872 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Thema november 2023 - Radio en televisie
Je hebt gelijk, de leeftijdsaanduiding was nog van een vorig boek.

Bij mijn bibliotheek was wel De radiozussen deel 2, maar ik wil dan bij deel 1 beginnen.

Ik moet nog kijken of ze die hebben en dan zal ik hem reserveren.

Dettie

2 jaren 7 maanden geleden #106873 door
Radiozussen deel 2 heeft de bibliotheek wel, maar die is uitgeleend. Ook ik wil bij deel 1 beginnen.

Ik heb gisteren 5 boeken uit de bibliotheek gehaald, dus ik kan even vooruit. Een boek heb ik inmiddels uit. Helaas bleek men het boek in het kader van 'De maand van het lezen' al niet meer te hebben. Een van de boeken die ik gehaald heb is ruim 600 pagina's, dus daarmee kan ik dus even vooruit.

Lees meer
2 jaren 7 maanden geleden #106874 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Thema november 2023 - Radio en televisie
He bedoelt Sunny Boy? Die heb ik gelukkig wel te pakken gekregen. Ik had hem vroeger in mijn bezit maar door van alles en nog wat had ik hem niet meer.

Heel mooi boek.

Geniet ze van je boeken.

Dettie

2 jaren 7 maanden geleden #106875 door
Helaas waren ze al op. Ja, in Loosduinen moest men het nog hebben, maar dat vond ik toch iets te ver gaan. Dan moet je ook maar weer afwachten of men het nog heeft, als je daar komt en het kost weer reiskosten, dus nee. Ik had het boek toch al gelezen, dus het was nu ook weer niet de grootste ramp.

Ik heb weer 2 thrillers liggen, verder 2 boeken over muziek en een essay van Roxane van Iperen, dat ik uit heb.

2 jaren 7 maanden geleden #106877 door
Grappig, die Sunny Boy: op Hebban stond er onlangs "heel Nederland leest Sunny Boy. Lees mee!" Als heel Nederland het leest, moet ze er toch niet meer om vragen? :-)

Tijd voor maken pagina: 0.390 seconden