Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thema maart 2023 - Leestafel laat haar STEM horen

Lees meer
3 jaren 3 maanden geleden #104746 door marjo
Lijkt me leuk om eens te doen. Luisteren bedoel ik.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
3 jaren 3 maanden geleden #104747 door dettie
Nu ik een tablet heb, zou ik daar eindelijk gebruik van kunnen maken. Dan moet ik eerst weten hoe alles werkt.

Lees meer
3 jaren 3 maanden geleden #104748 door marjo
Ja, hoe alles werkt...dat is soms een dingetje!

Lees meer
3 jaren 3 maanden geleden #104749 door dettie
Vooral als er geen handleiding bij het apparaat zit en de handleiding die ik op internet vond nu ook niet uitblinkt in duidelijkheid. Gelukkig heb ik ook nog een boek over tablets uit de bibliotheek gehaald en van de fabrikant heb ik ook nog een link naar een handleiding gekregen die ook weer wat meer duidelijkheid verschafte.

Tja, dat krijg je misschien als je voordelig een oud modelletje op de kop tikt. Wel nieuw in doos overigens, met gratis beschermhoes met toetsenbord voor 75 euro. En nee, niet van de vrachtwagen gevallen, maar gewoon bij een winkel, die GSM's en dergelijke repareert.

Ik wilde iets hebben waarmee ik sms-jes kon ontvangen en waarmee ik van de zomer op m'n balkon op internet kan. Ik heb er een simkaart bij gekregen, waarvan de leverancier dan weer zegt dat die niet voor tablets bedoeld is, dus we zien het allemaal wel.

Lees meer
3 jaren 3 maanden geleden #104752 door marjo
Maar: je hebt nog een handleiding die je begrijpt. Ik kreeg bij het laatste aangeschafte apparaat (oven) een handleiding met pictogrammen! Universeel, dat wel, maar ik begrijp het allemaal niet zo goed.(!)

Lees meer
3 jaren 3 maanden geleden #104753 door berdine
Oh, zo herkenbaar! Wij zijn meer thuis in letters dan in plaatjes, Marjo! Als je veel geluk hebt vind je op Youtube een filmpje waar iemand het laat zien.

Tijd voor maken pagina: 0.509 seconden