Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thema maart 2021 - Leestafel WACHT op betere tijden

Lees meer
5 jaren 4 maanden geleden #97551 door marjo
Goh, lezen we hetzelfde? Leuk! Maar ik moet wachten (!) op de bieb.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
5 jaren 4 maanden geleden #97555 door dettie
Ja het lijkt me ook een mooi boek en leuk om samen te lezen. Heeft jouw bibliotheek het boek nog niet?

Dettie

Lees meer
5 jaren 4 maanden geleden #97557 door marjo
Geen idee. Ik kan er niet snuffelen. Het is gereserveerd (door mij) en eerlijk gezegd heb ik niet gekeken of een andere vestiging het heeft. Dan is het boek er namelijk snel genoeg.

Lees meer
5 jaren 4 maanden geleden #97560 door Marianne
Ik ben hier nieuw... Is het idee om titels rond een bepaald thema aan te dragen, of gaat "iedereen" nu ook deze boeken proberen te lezen?

Lees meer
5 jaren 4 maanden geleden #97562 door marjo
Dettie kan het beter zelf vertellen misschien, maar zij is degene die iedere maand opnieuw een thema verzint en daar de boeken - en citaten - bij zoekt.

Als dat wat moeizaam gaat kan hulp prettig zijn, dat geeft ze dan wel aan. Toch, Dettie?

En nee, het is echt niet de bedoeling dat we deze boeken ook gaan lezen maar Dettie en ik hebben als uitdaging (zie index.php?option=com_kunena&view=topic&catid=11&id=11722 ) aangegeven dat we iedere maand er eentje van gaan kiezen.

Natuurlijk ben je welkom om mee te doen, maar dan mag dan best ook met een ander boek. Wat je wil!

Lees meer
5 jaren 4 maanden geleden #97564 door dettie
Wachten op Doggo

Mark B. Mills

Probeer me niet te vinden, en bellen heeft ook geen zin, aangezien ik al in het vliegtuig zit op het moment dat je dit leest.

Liefs en levenswijsheid,

Clara XXXXXXXXXX

De dertigjarige reclameman Daniel is weer single en daar baalt hij eigenlijk meer van dan hij wil toegeven. En dan zit hij ook nog opgescheept met Clara's hond, Doggo. Hij houdt niet eens van honden. Als het aan Dan ligt, gaat die lelijke hond zo snel mogelijk terug naar het asiel.

Maar Doggo heeft andere plannen. Hij gaat met Dan mee naar zijn werk en pakt daar al zijn collega's in, inclusief Edie, de veelbelovende, aantrekkelijke artdirector. En voor hij het weet heeft Dan een nieuw maatje. Want Doggo is meer dan een harig monster: hij is een hond met karakter, een speciale vriend op vier poten, een held!

Mark B. Mills is schrijver en woont in Oxford, Engeland. Hij schreef o.a. Amagansett en Toscaanse tuin.

ISBN 9789021810522 | Paperback | 224 pagina's | Luitingh Sijthoff | januari 2015

vertaald door Jonas de Vries

Tijd voor maken pagina: 0.439 seconden