Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thema maart 2021 - Leestafel WACHT op betere tijden

5 jaren 4 maanden geleden #97541 door
Geeft niet. Het waren maar een paar suggesties. Ik heb Wachten op Doggo gelezen, maar al sla je me dood, ik zou totaal niet meer weten waar het over ging.

Het is jouw keuze om geen thrillers op te nemen in het thema. Daar kan ik niets aan veranderen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
5 jaren 4 maanden geleden #97543 door marjo
Mocht je er meer willen?

5 jaren 4 maanden geleden #97544 door
Nee, op dit moment heb ik voldoende leesvoer. Ik wacht op een boek, dat ik besteld heb en er zijn nog wat andere boeken over muziek, die ik wil gaan bestellen. Daarnaast heb ik nog wat boeken uit de boekenkast van m'n vader, die ik wil lezen. Net een boek van Heinrich Böll uit, dat ook volkomen uit elkaar gevallen is, tijdens het lezen. Ik heb de indruk dat m'n vader het nooit gelezen heeft.

Lees meer
5 jaren 4 maanden geleden #97545 door dettie
Nooit meer wachten

Sarah van der Maas

‘Nooit meer wachten’ van Sarah van der Maas speelt zich af in het Noord-Frankrijk van 1918. Daar houdt de negenjarige Gabriel zich schuil in de gewelven van een basiliek. Dagelijks stroopt hij samen met een verminkte hond de slagvelden van de Eerste Wereldoorlog af, op zoek naar voedsel en waardevolle spullen. Als hij in het niemandsland een gewonde Engelse soldaat vindt, besluit hij zijn ontdekking te verzwijgen voor de Duitse majoor die hem onder zijn hoede heeft genomen. Dat gaat lang goed. Maar het is oorlog, iedereen wil zijn eigen hachje redden. Zelfs als daarvan een kind het slachtoffer wordt.

ISBN 9789023960065 | Paperback | 352 pagina's | Mozaïek | oktober 2020

Lees meer
5 jaren 4 maanden geleden #97546 door dettie
Citaat van de dag

Het leven gaat niet over het wachten tot de storm voorbij is maar over leren dansen in de regen

Henry Ford (1863-1947)

Amerikaans industrieel

Lees meer
5 jaren 4 maanden geleden #97548 door dettie
Nooit meer wachten

Sarah van der Maas

Dit wordt mijn themaboek van deze maand.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.391 seconden