Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Lycos stopt ermee! Update 10 augustus 2011

Lees meer
17 jaren 6 maanden geleden #26507 door Jan S
Beantwoord door Jan S in topic Re: bericht
duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim.................

Jan S
Laatst bewerkt doorJan S.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Manja-Croiset
17 jaren 6 maanden geleden #26509 door Manja-Croiset
Beantwoord door Manja-Croiset in topic Re: bericht
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

wat spannend.

Wat zal je zenuwachtig zijn!

XX

Manja

Ik hoop dat het duimen helpt en dant het niet duimen draaien wordt!

Lees meer
17 jaren 6 maanden geleden #26511 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ik zat te stuiteren Manja.

Voor zover ik het nu begrepen heb kan ik de hele site omzetten naar Strato. Dat is mooi natuurlijk maar... en nu komt het... ik kan er dan niet meer in werken omdat Strato een ander programma gebruikt.

Ik zal dus moeten navragen of ik naast alles wat ik van de huidige leestafelsite overzet de mogelijkheid heb om onder dezelfde sitenaam

www.leestafel.info een andere 'site' te gebruiken. Het klinkt allemaal ingewikkeld en dat is het ook. Als het goed is kan ik ook mijn e-mailadressen omzetten.

Het duizelt me allemaal nog een beetje en ik moet dus even goed nadenken wat het beste is om te doen en vooral hoe ik het moet doen.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

17 jaren 6 maanden geleden #26512 door
Beantwoord door in topic Re: bericht
In ieder geval gefeliciteerd, Dettie. Met goede hulp moet er toch uit te komen zijn. Succes!

Pieter

• Manja-Croiset
17 jaren 6 maanden geleden #26513 door Manja-Croiset
Beantwoord door Manja-Croiset in topic Re: bericht
LIEVE Dettie,ik kan niet helemal volgen wat er staat.

Of het nu positief of negeatief is. Er staat ja,maar er staat ook dat je er niet in kan werken dan is het dus nee.

O meis......

Even geen woorden.

Manja

Lees meer
17 jaren 6 maanden geleden #26514 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ik kan dus de hele site overzetten maar dan kan ik er niets meer aan toevoegen of in veranderen omdat ze niet hetzelfde computerprogramma gebruiken.

Dat betekent dus dat ik niet meer op de site elke dag een nieuw themaboek, boekverslagen en/of gedichten kan toevoegen. De site ligt dan als het ware stil.

Ik weet nog niet of ik, als ik de site overgezet heb zoals hij nu is, daarnaast een actieve site kan maken onder dezelfde domeinnaam (leestafel info) het kan zijn dat ik dan moet gaan kiezen óf de site overzetten en een nieuwe site daarnaast maken met een andere naam. en dan maar hopen dat er een toepasselijke domeinnaam vrij is.

óf ik kan de hele boel wat nu op Leestafel staat opslaan en op een hele nieuwe site beginnen onder de huidige naam Leestafel.info.

Het is me nog niet helemaal duidelijk allemaal, ik weet niet wat wel en niet kan en ik ben nu zo vol informatie dat het me duizelt, ik moet alles nog eens overdenken en navragen en dan beslissen wat het beste is om te doen.

Is het zo duidelijker of praat ik wartaal, ik ben een beetje suf namelijk van alle informatie en het denken.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Tijd voor maken pagina: 0.431 seconden