Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Gerda Muller - Hoera, wij hebben een tuin! 4+

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #75746 door dettie
Anna en Benjamin zijn verhuisd naar een huis met een enorme tuin. Op de afbeelding is te zien dat het huis midden in de stad staat. Ook zien we marktkraampjes en winkeltjes in de straat waar de kinderen komen te wonen. De kinderen zijn vreselijk blij dat ze in zo'n leuk huis en gezellige buurt komen te wonen. Maar het is vooral die tuin die ze helemaal te gek vinden.

Benjamins handen kriebelen al om daaraan te beginnen want de tuin is erg verwaarloosd. Samen met papa en mama tekenen ze een tuinplan want Benjamin wil een klein tuintje voor zichzelf en Anna wil groente kweken en mama wil bloemen, een grasveld en een terras.

lees verder www.leestafel.info/gerda-muller

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #75747 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Gerda Muller - Hoera, wij hebben een tuin! 4+
Dat ziet er goed uit. Ken je een kind met een tuin?

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #75748 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Gerda Muller - Hoera, wij hebben een tuin! 4+
Ja meerdere, had je anders interesse? Roep maar hoor.

Dettie

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #75750 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Gerda Muller - Hoera, wij hebben een tuin! 4+
Heerlijk zo'n fijne tuin. Ik begrijp de blijdschap van de kinderen helemaal.

<t></t>

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #75757 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Gerda Muller - Hoera, wij hebben een tuin! 4+
Alleen als je zelf geen gegadigde hebt. Het lijkt me een mooi boek, maar ik heb hier geen kinderen van die leeftijd. Wel volop tuin..

10 jaren 1 maand geleden #75760 door
Geen kinderen en geen tuin, alleen een balkon waar ik nooit op zit. Mede met dank aan m'n sigaren rokende buurman. Ik heb wel een fuchsia op m'n balkon en wat plantenbakken met stervende lavendel en onkruid.

Tijd voor maken pagina: 0.482 seconden