- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Uit de bespreking bij Pluizer, over de herziene vertaling:Dettie schreef : Hoi Renate, de recensie staat op de site. Ik heb er vanaf 5+ van gemaakt. Zo staat het o.a. bij pluizer be aangegeven, www.pluizer.be/kinderboeken-jeugdboeken/vossenjacht die site is altijd erg nauwkeurig en davidsfonds zelf heeft een pakket Findus boeken vanaf 3 jaar www.davidsfonds.be/publisher/edition/detail.phtml?id=3453
Maar daar zit een kijkboek bij dacht ik, dus ik heb het gemiddelde maar aangehouden en er vanaf ca. 5 jaar van gemaakt.
Dettie
In mijn versie staat als derde argument "straks ontplof je."Ik vraag me wel af of er geen vertaal(?)fout in de tekst is geslopen. Terwijl ze hun snode plannen smeden, maant Pettson Findus een drietal keer aan om bij hem te blijven. De derde keer gebruikt Pettson hiervoor precies hetzelfde argument als de tweede keer: "kom maar mee, Findus, want straks ontploft de kip als je erbij staat". Een heerlijk voorlees- en kijkboek.
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen