Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Sven Nordqvist - Vossenjacht vanaf ca. 5 jaar

• Onderwerp Auteur
10 jaren 11 maanden geleden #68583 door
Beantwoord door in topic Re: Sven Nordqvist - Vossejacht (6 -8)
Prachtig. Vorig jaar kocht m'n vader een kaart van deze tekenaar voor een kennis. www.barnbokhandeln.com/5402-large_defaul...-kort-med-kuvert.jpg

En dit jaar kocht hij er een voor zichzelf. www.barnbokhandeln.com/43-large_default/...kakstartan-kalas.jpg

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 11 maanden geleden #68584 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Sven Nordqvist - Vossejacht (6 -8)
Wat leuk!

<t></t>

Lees meer
10 jaren 11 maanden geleden #68591 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Sven Nordqvist - Vossejacht (6 -8)

Renate schreef : Prachtig. Vorig jaar kocht m'n vader een kaart van deze tekenaar voor een kennis. www.barnbokhandeln.com/5402-large_defaul...-kort-med-kuvert.jpg

En dit jaar kocht hij er een voor zichzelf. www.barnbokhandeln.com/43-large_default/...kakstartan-kalas.jpg

haha die eerste tekening is leuk, Findus die de pannenkoeken ophangt aan de waslijn.

Echt geweldig

Dettie

Lees meer
10 jaren 11 maanden geleden #68592 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Sven Nordqvist - Vossenjacht vanaf ca. 5 jr
Hoi Renate, de recensie staat op de site. Ik heb er vanaf 5+ van gemaakt. Zo staat het o.a. bij pluizer be aangegeven, www.pluizer.be/kinderboeken-jeugdboeken/vossenjacht die site is altijd erg nauwkeurig en davidsfonds zelf heeft een pakket Findus boeken vanaf 3 jaar www.davidsfonds.be/publisher/edition/detail.phtml?id=3453

Maar daar zit een kijkboek bij dacht ik, dus ik heb het gemiddelde maar aangehouden en er vanaf ca. 5 jaar van gemaakt.

Dettie

• Onderwerp Auteur
10 jaren 11 maanden geleden #68593 door
Ik vind het met leeftijden wel eens lastig. Ik geloof dat ik de leeftijd heb aangehouden, die op het boek vermeld staat. Bij dit soort boeken zit er toch een verschil tussen zelf lezen en voorgelezen worden. En dan zijn er natuurlijk nog de afbeeldingen.

Als ik nog eens een cyperse kater krijg, noem ik hem Findus.

• Onderwerp Auteur
10 jaren 11 maanden geleden #68594 door
Het is trouwens heel vreemd, de link die nu in de bespreking staat, naar de tekening, werkt niet. Ik kan de tekening ook niet meer vinden. Er is nog geen link naar dit onderwerp.

Tijd voor maken pagina: 0.457 seconden