- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Daar heb ik een hard hoofd in. Ik vrees dat een koe eerder een haas vangt, dan dat ik een kind van de juiste leeftijd met een muzikale ouder tegen kom. Maar goed, je weet maar nooit. Ik ben wel benieuwd naar het boekje.Dettie schreef : Misschien kom je dat kind vanzelf een keer tegen, bij mij werkt dat wel zo, soms denk je ineens
heee, voor die is dat boekje helemaal geschikt. Dat is juist het leuke ervan. Kan zomaar ineens gebeuren.
Dettie
De flat waar ik woon bevat voor een redelijk deel seniorenwoningen. Bovendien lijkt dit een boekje dat toch geschreven is voor een bepaald publiek, dus moet je wel een beetje weten aan wie je het geeft. Maar goed, de oplossing komt misschien vanzelf wel.Marjo schreef : Ik stop wel eens zomaar ergens een boek in de brievenbus...ooit bij een gezin met drie kinderen tussen toen 6 en 11 jaar een Carry S gedumpt.
Of een boek over oorlog bij iemand van wie ik weet dat die dat graag leest. Gewoon in de bus, anoniem.
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen