Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Willy de Vries-Kuijken - Dissonantje 6+

Lees meer
11 jaren 10 maanden geleden #61184 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Willy de Vries-Kuijken- Dissonantje 6+
Misschien kom je dat kind vanzelf een keer tegen, bij mij werkt dat wel zo, soms denk je ineens

heee, voor die is dat boekje helemaal geschikt. Dat is juist het leuke ervan. Kan zomaar ineens gebeuren. :-)

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

11 jaren 10 maanden geleden #61185 door

Dettie schreef : Misschien kom je dat kind vanzelf een keer tegen, bij mij werkt dat wel zo, soms denk je ineens

heee, voor die is dat boekje helemaal geschikt. Dat is juist het leuke ervan. Kan zomaar ineens gebeuren. :-)

Dettie

Daar heb ik een hard hoofd in. Ik vrees dat een koe eerder een haas vangt, dan dat ik een kind van de juiste leeftijd met een muzikale ouder tegen kom. Maar goed, je weet maar nooit. Ik ben wel benieuwd naar het boekje.

Lees meer
11 jaren 10 maanden geleden #61187 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Willy de Vries-Kuijken- Dissonantje 6+
Anders is er vast wel een school of kdv in de buurt?

11 jaren 10 maanden geleden #61190 door
Inmiddels heb ik bedacht dat de mensen bij wie ik de kat verzorg, 3 kinderen hebben, waarvan er misschien wel een de juiste leeftijd heeft. De man speelt in ieder geval gitaar en er staat ook een piano in huis, dus ik mag aannemen dat er enige muziekkennis is. Maar goed, ik wil het boekje eerst zelf lezen en de kat loopt op z'n laatste pootjes, dus ik weet niet of ik er nog vaak zal komen. Ik zorg regelmatig voor de kat, onder andere op dit moment. Rond oud en nieuw gaan ze ook vaak weg, dus als de kat dan nog leeft, dan is het misschien een mogelijkheid.

En anders komt er wel een oplossing.

Lees meer
11 jaren 10 maanden geleden #61196 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Willy de Vries-Kuijken- Dissonantje 6+
Ik stop wel eens zomaar ergens een boek in de brievenbus...ooit bij een gezin met drie kinderen tussen toen 6 en 11 jaar een Carry S gedumpt.

Of een boek over oorlog bij iemand van wie ik weet dat die dat graag leest. Gewoon in de bus, anoniem.

11 jaren 10 maanden geleden #61198 door

Marjo schreef : Ik stop wel eens zomaar ergens een boek in de brievenbus...ooit bij een gezin met drie kinderen tussen toen 6 en 11 jaar een Carry S gedumpt.

Of een boek over oorlog bij iemand van wie ik weet dat die dat graag leest. Gewoon in de bus, anoniem.

De flat waar ik woon bevat voor een redelijk deel seniorenwoningen. Bovendien lijkt dit een boekje dat toch geschreven is voor een bepaald publiek, dus moet je wel een beetje weten aan wie je het geeft. Maar goed, de oplossing komt misschien vanzelf wel.

Tijd voor maken pagina: 0.535 seconden