Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Kami Garcia - Het legioen/ 1. Onbreekbaar 15+

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60760 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Kami Garcia- Het legioen/ 1. Onbreekbaar

Dettie schreef : Kataplan!! Je zal het beest maar moeten roepen in de straat!

Wij hebben ook van alles gehad, maar niks geks denk ik. Nu zijn het Noa en Robbedoes, eerder waren het Satani, Moker, Sheba (dat werd Sieb) Spetter, Domino. Op deze laatste en Robbedoes na waren het allemaal namen gegeven door het asiel.

Vervelender is de hond die we nu hebben. die heet Sem. Tja, ook zij heette al zo, maar er is ook een neefje dat zo heet, en ik vind het eigenlijk ook geen hondennaam.

Ik denk dat de kat oorspronkelijk Kataplan is genoemd als variant op de hond in de verhalen van Lucky Luke, die Rataplan heet en ongeveer de domste hond is die je je maar voor kunt stellen.

ja zo leuk die hond! Hij snapte niets en kwam altijd achteraan sukkelen. Wel apart bedacht Kataplan! Ik wilde dat ik dat vroeger die naam voor mijn kat verzonnen had want ik was helemaal weg van Lucky Luke (en rataplan)

Dettie

a poor lonesome cowgirl far away form home ;D
Inderdaad, Rataplan, die zo dom is dat zelfs omgekeerde psychologie niet bij 'm werkt. Hij doet altijd wat Lucky Luke niet wil.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60770 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Kami Garcia- Het legioen/ 1. Onbreekbaar
Een soort Guust Flater op zijn honds :mrgreen:

Dettie

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60773 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Kami Garcia- Het legioen/ 1. Onbreekbaar

Dettie schreef : Een soort Guust Flater op zijn honds :mrgreen:

Dettie

Nou, Guust Flater kan best slim zijn, alleen lopen z'n vindingen meestal niet helemaal zoals het zou moeten.

Tijd voor maken pagina: 0.829 seconden