Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Kami Garcia - Het legioen/ 1. Onbreekbaar 15+

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60695 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Kami Garcia- Het legioen/ 1. Onbreekbaar
De schrijvers moeten natuurlijk ook de tijd krijgen anders wordt het afraffelen en dat zou ook zonde zijn van een mooie serie.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60700 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Kami Garcia- Het legioen/ 1. Onbreekbaar
Maar ze zouden ook kunnen doorschrijven en het in één keer uitgeven. En daar kom je dan aan een portemonnee denk ik. Of wel meer dan een.

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60702 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Kami Garcia- Het legioen/ 1. Onbreekbaar
En soms zijn er in de oorspronkelijke taal al meerdere delen verschenen.

<t></t>

11 jaren 11 maanden geleden #60711 door

Marjo schreef : Maar ze zouden ook kunnen doorschrijven en het in één keer uitgeven. En daar kom je dan aan een portemonnee denk ik. Of wel meer dan een.

Geen idee. Het is natuurlijk ook een manier voor een uitgever om te kijken of er belangstelling is voor een bepaalde serie. Ook voor de auteur is het natuurlijk prettig als men kan zien of er belangstelling is. Kijk bijvoorbeeld naar de boeken van Harry Potter.

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60713 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Kami Garcia- Het legioen/ 1. Onbreekbaar
Daar dacht ik vanavond ook aan: er zat een flinke tijd tussen de delen van Harry Potter en toch bleven de fans, zoals ik, de reeks tot het eind trouw.

<t></t>

11 jaren 11 maanden geleden #60714 door

Annemarie schreef : Daar dacht ik vanavond ook aan: er zat een flinke tijd tussen de delen van Harry Potter en toch bleven de fans, zoals ik, de reeks tot het eind trouw.

Nu groeide Harry Potter in de loop van de serie natuurlijk zelf ook op. Bij kinderboeken is natuurlijk altijd het probleem dat kinderen op een gegeven moment de serie ontgroeien. Doordat Harry Potter in de loop van de serie ouder werd en ook andere problemen kreeg, groeide hij in zekere zin mee met z'n lezersgroep.

Ik ben op een gegeven moment gestopt met lezen. Ik las ze in het Engels en m'n moeder begon op een gegeven moment met de boeken in het Nederlands. Toen m'n moeder overleed, stopte ik eigenlijk met lezen. De boeken werden me ook wat te dik om in het Engels te lezen en om ineens over te schakelen op de Nederlandse vertalingen zag ik ook niet zitten, gezien het feit dat in de Nederlandse versie sommige namen anders waren.

Tijd voor maken pagina: 0.643 seconden