Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Kami Garcia - Het legioen/ 1. Onbreekbaar 15+

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60716 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Kami Garcia- Het legioen/ 1. Onbreekbaar
Toch nog een project voor ooit'? Alle Potters in de ene of de andere taal? Ik vond ze de moeite waard!

Bij meer series heb je dat de personages groeien, dat zijn de betere vind ik, zeker als er een tijd tussen het verschijnen van de delen in zit.. Het zijn tenslotte boeken voor de jeugd, en die groeit ook gewoon door.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

11 jaren 11 maanden geleden #60721 door

Marjo schreef : Toch nog een project voor ooit'? Alle Potters in de ene of de andere taal? Ik vond ze de moeite waard!

Bij meer series heb je dat de personages groeien, dat zijn de betere vind ik, zeker als er een tijd tussen het verschijnen van de delen in zit.. Het zijn tenslotte boeken voor de jeugd, en die groeit ook gewoon door.

Tja, misschien moet ik gewoon eens helemaal opnieuw beginnen en dan maar in het Nederlands. Over Harry Potter gesproken, de hulp van m'n vader heeft 3 katten, Harry, Potter en Piranha.

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60723 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Kami Garcia- Het legioen/ 1. Onbreekbaar
Ik heb alle Harry Potters door elkaar gelezen en ook een aantal boeken in het Engels. Het maakte me allemaal niets uit: ik las wat beschikbaar was in de bieb.

<t></t>

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60724 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Kami Garcia- Het legioen/ 1. Onbreekbaar
Ik kan me toch wel voorstellen dat een volgorde prettig is bij onze Harry.

Wat raar om die katten die namen te geven...Maar ze weten het zelf toch niet hè.

11 jaren 11 maanden geleden #60730 door

Marjo schreef : Ik kan me toch wel voorstellen dat een volgorde prettig is bij onze Harry.

Wat raar om die katten die namen te geven...Maar ze weten het zelf toch niet hè.

Ik probeer alles eigenlijk in de juiste volgorde te lezen, als de boeken dezelfde hoofdfiguren hebben.

Tja, kattennamen. M'n eerste kat heette Kayleigh, een naam die ik het beestje zelf heb gegeven. De katten die daarna kwamen heetten Touta en Soussou, namen die ze al hadden toen ik ze kreeg en ik had geen zin om ze te veranderen. Alleen Soussou is nog over. Vroeger heb ik voor een kat gezorgd die Tomba heette (naar de Italiaanse skiër), maar volgens z'n papieren heette hij eigenlijk Kataplan.

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60735 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Kami Garcia- Het legioen/ 1. Onbreekbaar
Normaal gesproken lees ik alles ook in de juiste volgorde hoor maar bij Harry Potter begon ik pas halverwege omdat ik in eerste instantie niet aan die "massahysterie" mee wilde doen. Toen was ik verkocht en las ik alles wat maar voor handen was.

Leuk die kattennamen!

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.486 seconden