Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Camilla Läckberg - Leeuwentemmer

9 jaren 3 maanden geleden #80791 door
Beantwoord door in topic Re: Camilla Läckberg - Leeuwentemmer
Ik ben net in het boek begonnen. Victoria is nog niet dood, maar ergens is het misschien goed te weten dat ze aan haar verwondingen overlijdt.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

9 jaren 3 maanden geleden #80834 door
Ik schiet al lekker op en ben heel benieuwd hoe het afloopt. Lasse (die het licht heeft gezien) vertrouw ik absoluut niet.

Bertil Mellberg doet nog het meest denken aan de commissaris uit een Vlaamse kinderserie. Ietsje minder had wel gemogen.

Lees meer
9 jaren 3 maanden geleden #80835 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Camilla Läckberg - Leeuwentemmer
Ik vind dat juist wel leuk aan deze reeks. Het is spannend maar allemaal niet te zwaar.

<t></t>

9 jaren 3 maanden geleden #80836 door
Ik vind het ook niet erg dat het niet te zwaar is, maar het karakter van Bertil Mellberg vind ik wel wat erg ongeloofwaardig. Iemand die zo'n hoge dunk van zichzelf heeft en tegelijkertijd zo faalt in z'n functie, is een beetje te veel van het goede. In een lagere functie zou het misschien nog wel kunnen, zie het duo Kristianson en Kvant in de boeken van Sjöwall en Wahlöö.

Lees meer
9 jaren 3 maanden geleden #80837 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Camilla Läckberg - Leeuwentemmer
Ja, dat begrijp ik wel. Toch kunnen juist mensen met een hoge eigendunk enorm ver komen. Ze bluffen zich vaak overal uit.

<t></t>

9 jaren 3 maanden geleden #80838 door
Ja, maar bij Bertil vind ik het misschien wel wat overdreven, hoewel ik 'm in de loop van de serie wel sympathieker, of minder onsympathiek ben gaan vinden. Eigenlijk is hij, sinds hij Rita heeft ontmoet wat aardiger geworden. Hij is ergens ook niet blufferig genoeg en valt voor mijn gevoel toch wel erg door de mand. Je krijgt het idee dat men hem uit Göteburg heeft weggepromoveerd naar een plaats waar hij minder schade aan kan richten. Het personeel werkt min of meer langs hem heen.

Tijd voor maken pagina: 0.452 seconden