Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Camilla Läckberg - Leeuwentemmer

Lees meer
9 jaren 3 maanden geleden #80839 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Camilla Läckberg - Leeuwentemmer
Eerst vond ik Bertil een vervelend mannetje maar sinds hij met Rita is, is hij inderdaad veel vriendelijker. Ik vraag me ook wel eens af hoe het hem lukt zijn baan te behouden want de rest kan het volgens mij prima zonder hem af. Hij is misschien niet het meest overtuigende personage maar toch vind ik dat hij iets toevoegt. Zo'n irritant iemand geeft een verhaal toch iets extra's.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

9 jaren 3 maanden geleden #80858 door
Beantwoord door in topic Re: Camilla Läckberg - Leeuwentemmer
Er lopen over het algemeen wel genoeg irritante mensen in de boeken van Camilla Läckberg rond. In dit boek in ieder geval Einar, die ik het liefste met rolstoel en al van het dak zou willen laten rijden. (Misschien wat sadistisch, maar gezien zijn houding tegenover z'n vrouw, ook wel begrijpelijk) en dan Lasse, die ook niet bepaald sympathiek is.

Lees meer
9 jaren 3 maanden geleden #80868 door Annemarie
Jij kunt je altijd heerlijk ergeren aan irritante mensen in boeken. :) Ik heb dat wat minder. Ik zie ze vooral als een leuk tegenwicht. Ze zijn vervelend maar als je ze wegdenkt, is het verhaal toch vaak net wat minder pittig.

<t></t>

9 jaren 3 maanden geleden #80871 door
Ach, ik erger me niet aan alle irritante mensen, maar sommigen zijn wel heel erg irritant en ik ben lichtelijk allergisch voor mannen die hun vrouw als voetveeg gebruiken en die om gehoorzaamheid af te dwingen geweld niet uit de weg gaan.

Lees meer
9 jaren 3 maanden geleden #80879 door Annemarie
Hopelijk zijn we daar allemaal allergisch voor!

<t></t>

9 jaren 3 maanden geleden #80903 door
En ik heb het boek uit. Mag ik zeggen dat de ontknoping een beetje tegenviel?

Er lopen aan het eind wel heel veel zwaar gestoorde figuren in het boek rond en bij sommige vergeleken is Kevin uit 'Waar is het fout gegaan?' van Lionel Shriver www.kathymathys.nl/lionel-shriver-waar-i...gegaan-de-standaard/ bijna normaal te noemen.

Tijd voor maken pagina: 0.520 seconden