Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Camilla Läckberg - Leeuwentemmer

Lees meer
11 jaren 5 maanden geleden #65059 door Annemarie
Camilla Läckberg - Leeuwentemmer werd gestart door Annemarie
Hoera, een nieuwe Läckberg! Ik ben dol op de reeks over Erica en Patrik en ik heb met volle teugen van dit boek genoten.

Lees mijn recensie hier: www.thrillers-leestafel.info/camilla-lackberg/

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 5 maanden geleden #65063 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Camilla Läckberg - Leeuwentemmer
De film lijkt me beter ;-) (grapje)

Ik kijk graag naar de serie over Erica en Patrik. Niet echt eng, vaak een beetje landelijke gemoedelijkheid (waar wel steeds wat ergs

gebeurt overigens) Nu ik het beschreven zie vind ik het akeliger omdat je dan zelf beelden erbij maakt. Op tv zou het

waarschijnlijk niet eens te zien zijn. We zouden dan horen wat er gebeurd is, maar dat is dan toch anders.

Ik zie nu ook gelijk Erica bij die Laila waar ze met de voor haar typerende vasthoudendheid en vriendelijkheid toch alle

informatie van weet los te peuteren. Het zal ongetwijfeld weer een spannend verhaal opleveren.

Dettie

Lees meer
11 jaren 5 maanden geleden #65066 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Camilla Läckberg - Leeuwentemmer
O ja, de The fjällbacka murders is een heerlijke serie. Ik vind dat Patrik en Erica heel goed weergegeven worden. Ik denk eigenlijk ook dat het op papier allemaal spannender is, hoewel dit boek wel even flink spannend eindigt. De spanning is altijd goed in boeken van Camilla Läckberg maar het is vooral het heerlijke sfeertje eromheen wat het zo prettig om te lezen maakt.

<t></t>

11 jaren 5 maanden geleden #65069 door
Beantwoord door in topic Re: Camilla Läckberg - Leeuwentemmer
Ik geef eerlijk gezegd de voorkeur aan de boeken boven de serie.

TV-thrillers met al te veel huiselijk gedoe gaan me sneller tegenstaan. Dat heb ik in ieder geval met 'Noord Zuid'. Ik kijk, omdat ik wil weten hoe het afloopt, maar door al het huiselijke gedoe krijg ik steeds de neiging weg te zappen.

Lees meer
11 jaren 5 maanden geleden #65071 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Camilla Läckberg - Leeuwentemmer
Ik hou wel van "huiselijk gedoe" als het goed gedoseerd is. Het moet natuurlijk niet overheersen.

<t></t>

11 jaren 5 maanden geleden #65079 door
Beantwoord door in topic Re: Camilla Läckberg - Leeuwentemmer
In een boek kan ik het beter hebben dan op TV, hoewel ik het bij Wallander bijvoorbeeld nog wel mee vind vallen.

Tijd voor maken pagina: 0.448 seconden