- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Inderdaad, smaken verschillen. Zo zijn er ook mensen op de Leestafel, die niet van thrillers met steeds dezelfde hoofdpersonen houden, iets waar ik juist gek op ben.Annemarie schreef : Tja, ik heb de boeken van Dan Brown met plezier gelezen. Veel Leestafel-lezers vinden die boeken maar niks maar ik heb ervan gesmuld. Gelukkig maar dat smaken verschillen, nu zijn er veel verschillende boeken voor veel verschillende mensen!
Inderdaad, smaken verschillen. Zo zijn er ook mensen op de Leestafel, die niet van thrillers met steeds dezelfde hoofdpersonen houden, iets waar ik juist gek op ben.Renate schreef : Tja, ik heb de boeken van Dan Brown met plezier gelezen. Veel Leestafel-lezers vinden die boeken maar niks maar ik heb ervan gesmuld. Gelukkig maar dat smaken verschillen, nu zijn er veel verschillende boeken voor veel verschillende mensen!
Zo zijn er ook mensen op de Leestafel, die niet van thrillers met steeds dezelfde hoofdpersonen houden, iets waar ik juist gek op ben.

Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen