Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Brad Thor- Geheime orde

Lees meer
11 jaren 10 maanden geleden #61813 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Brad Thor- Geheime orde
Ik hou het meest van psychologische thrillers. Die bieden net wat meer diepgang en ik ben geïnteresseerd in de psyche van de mens. Waarom doen mensen wat ze doen?

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

11 jaren 10 maanden geleden #61831 door
Beantwoord door in topic Re: Brad Thor- Geheime orde

Annemarie schreef : Ik hou het meest van psychologische thrillers. Die bieden net wat meer diepgang en ik ben geïnteresseerd in de psyche van de mens. Waarom doen mensen wat ze doen?

Op zich is dat ook wel leuk, hoewel ik het ook wel prettig vind als thrillers een aantal vaste hoofdpersonen hebben. De psychologie komt tegenwoordig dan toch ook wel vaak ter sprake, zeker in Scandinavische thrillers. Dat is vaak mijn bezwaar tegen Amerikaanse thrillers. De schurken worden over het algemeen pikzwart afgeschilderd, bijna alsof het geen mensen meer zijn.

Lees meer
11 jaren 10 maanden geleden #61841 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Brad Thor- Geheime orde

Renate schreef : Ik hou het meest van psychologische thrillers. Die bieden net wat meer diepgang en ik ben geïnteresseerd in de psyche van de mens. Waarom doen mensen wat ze doen?

Dat is vaak mijn bezwaar tegen Amerikaanse thrillers. De schurken worden over het algemeen pikzwart afgeschilderd, bijna alsof het geen mensen meer zijn.

Niet alle Amerikaanse auteurs doen dat maar ik snap wel wat je bedoelt. Een schurk is niet altijd zomaar een schurk maar vaak iemand met een bepaald verleden. Daar wil ik dan graag meer over weten. Soms is het in Amerikaanse thrillers allemaal iets te zwart-wit.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.392 seconden