Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Brad Thor- Geheime orde

Lees meer
11 jaren 10 maanden geleden #61681 door Annemarie
Brad Thor- Geheime orde werd gestart door Annemarie
Voor wie van actiethrillers houdt is dit een uitstekende keus.

Lees mijn recensie hier: www.thrillers-leestafel.info/brad-thor/

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

11 jaren 10 maanden geleden #61733 door
Beantwoord door in topic Re: Brad Thor- Geheime orde
Ik ben persoonlijk niet zo'n liefhebster van complot-achtige thrillers, dus ik denk niet dat dit boek aan mij besteed is.

Lees meer
11 jaren 10 maanden geleden #61739 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Brad Thor- Geheime orde
Stiekem vind ik dit altijd een beetje mannen-thrillers. Het is allemaal wat harder en er wordt niet op een dode meer of minder gekeken. (Mochten er nu mannen beledigd zijn: sorry!) Toch weet deze auteur er ook echt een verhaal in te brengen. Het is niet puur actie en schieten, het politieke en persoonlijke gedeelte van het verhaal geeft wat meer diepgang. De kwaliteit van deze actiethriller ligt hoger dan gemiddeld.

<t></t>

11 jaren 10 maanden geleden #61745 door

Annemarie schreef : Stiekem vind ik dit altijd een beetje mannen-thrillers. Het is allemaal wat harder en er wordt niet op een dode meer of minder gekeken. (Mochten er nu mannen beledigd zijn: sorry!) Toch weet deze auteur er ook echt een verhaal in te brengen. Het is niet puur actie en schieten, het politieke en persoonlijke gedeelte van het verhaal geeft wat meer diepgang. De kwaliteit van deze actiethriller ligt hoger dan gemiddeld.

Ach, ik kijk ook niet op van een dode meer of minder (boeken over seriemoordenaars (echt of fictief)), maar op het moment dat het over complotten gaat, krijg ik altijd de kriebels.

Lees meer
11 jaren 10 maanden geleden #61751 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Brad Thor- Geheime orde
Van mij mag een boek wel over complotten gaan maar het moet wel te volgen zijn. Sommige verhalen gaan over een complot binnen een complot binnen een complot. Dan raak ik de draad kwijt. Als er sprake is van een complot dan moet het heel goed uitgewerkt zijn. In dit boek is dat het geval gelukkig.

<t></t>

11 jaren 10 maanden geleden #61757 door
Ik houd in principe absoluut niet van boeken met complotten. Dingen als 'De Da Vinci code', of 'Het Bernini mystery', zijn aan mij ook niet besteed. Zodra ik op de achterflap lees dat het over een complot gaat, laat ik het boek onmiddellijk staan.

Tijd voor maken pagina: 0.469 seconden