Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Unni Lindell - Roodkapje (samenleesboek maart/april 2014)

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57616 door Annemarie
Maar...die student heeft Judith ook verkeerd ingeschat natuurlijk! Ze is erg moeilijk te doorgronden.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57617 door Inge
Ik zou het in het boek moeten zoeken maar voor zover ik gesnapt heb heeft ze hem doen verdwijnen omdat hij haar te goed snapte?

Zie blz 117. Hij zou haar aangeven bij de politie, daarom heeft ze hem vermoord. En iets verder staat er inderdaad: "Ik denk dat hij in mij iets zag...niet kon analyseren. sorry ik dacht ergens gelezen te hebbendat hij de enige was die haar begreep

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57620 door Annemarie
Ja, hij had wel door hoe ze in elkaar zat maar toch ging hij met haar skiën. Hij begreep dus niet alles lijkt mij anders had hij wel beter uitgekeken.

In thrillers gebeuren wel vaker onwaarschijnlijke dingen. Mij gaat het erom of alles dan goed onderbouwd is. Mis jij verklaringen voor bepaalde gebeurtenissen?

<t></t>

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57641 door Inge
Verklaringen niet zozeer. Maar... hoe moet ik het verwoorden... zoals in dat washok met Jarle.... Dat leek me nu zo'n raar iets... Ik weet het niet... Op het eerste zicht doet hij niets verkeerd en toch heeft ze al een bepaald beeld van hem...Het klopte naar mijn gevoel niet helemaal, ik snapte niet waarom zij zo reageerde. Haar reactie was overdreven. Tja de zijne daarna ook :D

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57643 door Annemarie
Ja, ze reageerde zeker overdreven maar in haar ogen moest ze zichzelf beschermen. Ze vertrouwt mannen niet meer. Eerst al die man in het bos en later haar oom, dat heeft er diep ingehakt. En de enige man die ze leuk vond maakte een studieproject van haar. Ze voelt zich snel in het nauw gedreven en reageert dan feller dan nodig is. Dat komt wel vaker voor bij vrouwen met een soortgelijke achtergrond. Zij proberen zichzelf dan te beschermen door meteen te laten merken dat ze onbenaderbaar zijn.

<t></t>

Lees meer
12 jaren 4 maanden geleden #57644 door Inge
tja, en omdat ik dan zo "nuchter" ben kan ik me moeilijk de denkwijze van zo iemand inbeelden en vind ze dan nogal vlug ongeloofwaardig.

Tijd voor maken pagina: 0.459 seconden