Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Unni Lindell - Roodkapje (samenleesboek maart/april 2014)

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #57645 door Annemarie
Nou ja, eigenlijk is het maar goed dat je je er niks bij voor kunt stellen!

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #57896 door irene
Ik heb het boek vorig jaar gelezen tijdens onze kampeervakantie en het exemplaar achtergelaten op de camping. Helaas is er niet veel meer van het verhaal blijven hangen.

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #57898 door Annemarie
Heb je het achtergelaten op de camping omdat je het niet leuk vond? Of juist omdat je iemand anders een plezier met een goed boek wilde doen?

<t></t>

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #57907 door irene
Ik heb het boek wel in een ruk uitgelezen, zo spannend was het wel...maar van thrillers kan ik heel gemakkelijk afstand doen; ik koop ze meestal bij een boekenmarkt of bij een vestiging vanTerre des Hommes en registreer ze meteen voor bookcrossing. Kleine troost...voor we de camping verlieten (we hadden "campingarrest" omdat onze auto stukken had en een week in de garage stond), onze Vlaamse achterburen hebben ervan genoten en nog een Nederlands echtpaar.

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #57909 door Annemarie
Leuk Irene dat je boeken deelt met anderen! Ik doe dat ook graag.

<t></t>

• Renate
12 jaren 3 maanden geleden #57910 door Renate

Annemarie schreef : Leuk Irene dat je boeken deelt met anderen! Ik doe dat ook graag.

Helaas ben ik te zeer aan m'n boeken gehecht. Na een paar vervelende ervaringen (boeken die ik na heel veel moeite terug kreeg, en een boek dat ik in verwaarloosde staat terug kreeg) heb ik er al moeite mee om boeken uit te lenen. Ik ben te veel een verzamelaar vrees ik. Met platen en CD's heb ik hetzelfde.

Tijd voor maken pagina: 0.390 seconden