Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Unni Lindell - Roodkapje (samenleesboek maart/april 2014)

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #57912 door Annemarie
Boeken die ik wil houden leen ik alleen uit aan mensen die ik vertrouw. Ik weet dan dat ik ze ook weer netjes terugkrijg. Ik moet er ook niet aan denken om een dierbaar boek in verwaarloosde staat terug te krijgen. Ik ben er zelf heel zuinig op.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #57913 door dettie
Ik heb een aantal jaren bij bookcrossing gezeten en daardoor ben ik veel makkelijker geworden met boeken weggeven/wegdoen. Ook heb ik gewoon niet de ruimte om alles te houden. Als ik een boek echt heel mooi vind, blijft het in huis en dan nog kan het best zijn dat ik het twee jaar later toch weggeef maar dan wel aan iemand waarvan ik zeker weet dat die het ook mooi zal vinden. Als ik weer dat iemand heel nonchalant ermee omgaat (of verkoopt!) zal ik het niet snel weggeven aan diegene.

Dettie

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #58221 door Inge
pppppppfffffffffff ik moet hier ook eens kuis houden in mijn boeken. Er staan hele stapels in de garage en ik wil volgend jaar de auto weer eens binnen voor de verandering, er staan er in het "branderkot" er staan er in de doorgang naar het waskot er staan er in de living, er staan er in de veranda (wat helemaal niet goed is voor de boeken) er liggen er in de slaapkamer...

Ik heb al beslist dat ik mijn favoriete boeken hou en enkel boeken waarmee ik niet echt een band heb wegdoe. Ik weet alleen nog niet hoe ik ze weg doe. Aan de kringloopwinkel of de bib geven: heb ik gehoord dat ze ze toch maar weggooien als ze niet recent genoeg zijn. Verkopen... tja... 'k weet niet. bookcrossing... tja 'k weet niet...

zal dus nog even duren voor ze effectief weg gaan :D

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #58229 door dettie
Je hebt in Nederland ook books4life Inge.

Daar lever je boeken in en die worden verkocht en het geld gaat naar het goede doel.

Hier heb je een link naar hun website.

www.books4life.nl

Misschien is dat wat voor je. Misschien hebben ze in België ook wel zoiets.

En tegenwoordig is het ook heel erg in om een klein boekenkastje voor je huis te zetten.

zodat mensen daar boeken in en uit kunnen halen. In Leuven is er zoiets zag ik.

boeklover.wordpress.com/2013/05/10/de-boekentil/

en anders maak je een boekenbank! :D

ilibrariana.files.wordpress.com/2012/10/boekenkast.png

Dettie

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #58232 door Inge
thx Dettie. Ga ik eens rustig bekijken... ;)

Lees meer
12 jaren 3 maanden geleden #58324 door marjo
Dadelijk jullie opmerkingen lezen..

Ik neig meer naar Inges mening zie ik. Ik werd niet gegrepen door dit boek.

Mijn verslag (je): www.thrillers-leestafel.info/unni-lindell/

Tijd voor maken pagina: 0.504 seconden