Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Viveca Sten - Hogere kringen

10 jaren 4 maanden geleden #73400 door
Beantwoord door in topic Re: Viveca Sten - Hogere kringen
Ja, dat wel en ik vrees dat die nog wel eens voor conflicten kunnen zorgen bij een scheiding. Ik geloof dat Hendrik toch heel andere ideeën heeft, dan Nora. Hendrik is iemand die vooral aan relaties lijkt te denken, terwijl Nora voor mijn gevoel meer iemand is die in de eigen kracht gelooft.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 4 maanden geleden #73406 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Viveca Sten - Hogere kringen
Dat heb je mooi omschreven.

<t></t>

10 jaren 4 maanden geleden #73409 door
Nou ja, Hendrik ziet in z'n leven hoe belangrijk relaties kunnen zijn, omdat hij ziet hoe z'n oude vrienden in het bedrijfsleven terecht zijn gekomen en miljoenen verdienen en hoewel hij tevreden is met z'n werk, steekt dit toch. Nora heeft alles wat ze bereikt heeft, uiteindelijk op eigen kracht gedaan. Ze komt uit een gewoon gezin en heeft gewoon gestudeerd en wordt gewaardeerd om haar vaardigheden.

Lees meer
10 jaren 4 maanden geleden #73413 door Annemarie
Ja, ze kijken inderdaad heel anders tegen het leven aan. Nora is tevreden en Henrik wil altijd meer.

<t></t>

10 jaren 4 maanden geleden #73416 door
Nou, Nora is niet echt tevreden, want ze zit met een chef waar ze niet enthousiast over is en ze had heel graag de baan in Malmö aangenomen, maar ze is minder gericht op het hebben van aanzien.

Hendrik is weliswaar tevreden over z'n baan, maar wil juist meer aanzien hebben, met name door het bezit van dingen die z'n status voor de buitenwereld verhogen. Hendrik lijkt me een type dat z'n brieven ondertekent met z'n titels, of z'n functie en dat ook het liefst op z'n naambordje zou zetten.

Lees meer
10 jaren 4 maanden geleden #73418 door Annemarie
Dat is waar. Ik bedoelde dat Nora tevreden is met wie ze is. Ze hoeft zich niet beter of rijker voor te doen. Henrik wil/doet dat wel.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.453 seconden