Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Sara Blædel - De vergeten zusjes samenleesb juli/aug 2014

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60384 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Sara Blædel - De vergeten zusjes
Wat leuk dat jij ook genoten hebt van dit boek! Waarom hoef je de verdere delen niet te lezen?

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60385 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Sara Blædel - De vergeten zusjes
Je weet dat ik niet houd van een doorlopende lijn in een serie. Dus denk ik dat ik het lekker hier bij laat.

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60387 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Sara Blædel - De vergeten zusjes
Ah, oké. Ik heb ook Het dodenspoor gelezen en ik vond het verhaal juist de doorlopende lijn overtroeven.

<t></t>

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60843 door Inge
Ik heb het ook gelezen en ik heb gemengde gevoelens.

Soms had ik het gevoel dat ik sommige nuances miste omdat ik de voorgaande boeken niet gelezen had.

De romance tussen de 2 detectives vond ik er teveel aan. Het privéleven van de detectives boeide me niet. Het verhaal van de rijke vriendin boeide me niet. Ik heb me zelfs meermaals afgevraagd wat zij erbij te maken had (zie mijn opmerking over dingen waarvan ik het gevoel had dat ik iets miste). Ik wilde enkel meer weten over de moord/ontvoering enz.

Oke het is op zich geen dik boek en als je het privéleven en de romance er nog eens uitfiltert blijft er niet veel meer over maar toch...

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60844 door Annemarie
Jammer Inge, dat het je tegengevallen is. Persoonlijk vind ik dit een heel goed boek. Ik weet ook niet of je het privéleven en de romance er uit moet filteren. Het is juist het geheel van alles dat dit naar mijn mening tot een compleet verhaal maakt. Misschien dan niet de losse elementen op zich, als geheel werkt het wél! Wat vind jij van het einde. Te heftig of niet?

<t></t>

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60847 door Inge
Nou, tegenvallen is heel veel gezegd... Het leest vlot en is met momenten best spannend. Naar het einde toe had ik wel een beetje problemen om te blijven volgen. Ik had zo een paar keer van "huh?", waarop ik even moest terugbladeren om te kijken of ik wel goed gelezen had. Het is inderdaad nogal onverwacht allemaal.

Tijd voor maken pagina: 0.465 seconden