Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Johan Theorin - Schemeruur (samenleesboek okt/november 2011)

Lees meer
14 jaren 9 maanden geleden #40584 door marjo
De dienst die ik ken bestaat uit een oudere dame met een boodschappenkarretje, waarin echt niet zoveel boeken passen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 9 maanden geleden #40592 door Anyrock
Wij hebben tegenwoordig een zogeheten plug in bieb. Nog geen 5% van de boeken die eerder in het filiaal stonden. Wel veel vaker open want in een verzorgingstehuis gevestigd. Geen kinderboeken, alleen gewilde romans etc. Kan ik het daar niet vinden dan fiets ik inderdaad nog een paar km verderop, naar de hoofdvestiging. In ons eigen dorp komt alleen zo'n bus met helemaal bijna niets.

Hoe kiezen jullie boeken? Ik wil snuffelen, een boek uit de kast nemen, stukje lezen, eraan ruiken. Alles vooraf reserveren is nix voor mij, behalve voor de leestafelboeken natuurlijk, want ik weet doorgaans helemaal vooraf niet wat ik wil.

<t></t>

Lees meer
14 jaren 9 maanden geleden #40594 door marjo
Precies, dat wil ik ook: snuffelen. Boeken pakken, en bekijken.

Lees meer
14 jaren 9 maanden geleden #40598 door Joanazinha
Ik wil ook kijken, snuffelen, een boek in handen pakken en weer weg kunnen zetten. Voor mij is een bieb een paar km. nog niet zo'n ramp, maar in onze wijk zitten behoorlijk veel aanleunwoningen en serviceflats. Ook het wijkcentrum wordt wegbezuinigd. Waar moeten al die mensen dan naar toe?

Nee, ik ben niet zo blij met 'onze' regering die het heeft over 'mensen in hun kracht zetten'. Dan moet je wel mobiel zijn, werk hebben en niet van anderen afhankelijk zijn.....

Lees meer
14 jaren 9 maanden geleden #40696 door Annemarie
Wie dit boek leest komt telkens het woord "alvaret" tegen. Dat heb ik maar eens even opgezocht. Op deze pagina staat het uitgelegd: nl.wikipedia.org/wiki/Stora_Alvaret

En nu ga ik weer heerlijk verder lezen :D

<t></t>

Lees meer
14 jaren 9 maanden geleden #40698 door marjo
Mooi, weten we dat alvast.

Ik moest vandaag ook een woord opzoeken: henotheist- Kent iemand het?

Tijd voor maken pagina: 0.476 seconden