Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

R North Patterson - De schuldvraag samenlb juni/juli 2011

Lees meer
14 jaren 1 maand geleden #45750 door Inge
en ik ben met het boek gestopt. Ben tot ergens pagina 60 geraakt. Ik vond het zeer vermoeiend lezen. Iedere keer dat je "in het boek" komt er een nieuw "hoofdstuk" en kun je weer opnieuw beginnen... te lastig dus terug naar de bib

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 1 maand geleden #45776 door dettie
Nou Inge toch! Vroeger bleef je maar doorgaan, tegen heug en meug. Gelijk heb je dat je stopt, zonde van je tijd en energie.

Dettie

Lees meer
14 jaren 1 maand geleden #45787 door marjo
Helemaal mee eens! Er zijn genoeg leukere boeken om je tijd mee door te brengen!

Lees meer
14 jaren 1 maand geleden #45798 door Inge

Dettie schreef : Nou Inge toch! Vroeger bleef je maar doorgaan, tegen heug en meug. Gelijk heb je dat je stopt, zonde van je tijd en energie.

Dettie

Ja inderdaad met als gevolg dat ik steeds minder plezier had in lezen en ook steeds minder las.

Als ik een boek heb dat me "ligt" dan ga ik er als een speer door maar als het een boek is dat me minder boeit dan stel ik het verderlezen steeds meer uit tot ik niet meer lees... Dat is het me nu niet meer waard. Of om het met de woorden van Marjo te zeggen :D

Marjo schreef : Helemaal mee eens! Er zijn genoeg leukere boeken om je tijd mee door te brengen!

Tijd voor maken pagina: 0.471 seconden