Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Suzanne Vermeer: All-inclusive (samenleesboek oktober 2007)

Lees meer
18 jaren 9 maanden geleden #18647 door Wandelaartje
Beantwoord door Wandelaartje in topic Allinclusive of toch maar niet?
Ik heb het boek al 2 maanden geleden gelezen tijdens mijn vakantie in Oostenrijk op een regenachtige dag. Het boek wordt aangeprezen als een literaire thriller De enige spannende gebeurtenis in deze "thriller"wordt op de achterkant al weggegeven en de rest was akelig voorspelbaar. Ik heb mijn dochter die het boek na mij las dan ook aangeraden vooral NIET de achterkant van het boek te lezen. En literair? Ik vond het slecht geschreven. Alsof je een goedkoop romannetje aan het lezen was.

Het enige dat mij in dit boek intrigeerde was het allinclusive thema.

Ik ben nog nooit op een allinclusive vakantie geweest en heb er dan ook nooit bij stil gestaan dat er, om supergoedkope reizen voor supergoedkope prijzen aan te kunnen bieden wel geknoeid moet worden op service en onderhoud. Wij stonden op het punt om een allinclusive-herfstvakantie te boeken..., we hebben het niet gedaan! :roll:

Wie wil zoekt een mogelijkheid, wie niet wil zoekt een reden.
Laatst bewerkt doorWandelaartje.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
18 jaren 9 maanden geleden #18648 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
Nou, de reacties hier beloven..... Ik heb het boek maar moet nog beginnen met lezen. Eerst nog "De man tegen de muur" en dan verder met dit boek....

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Lees meer
18 jaren 8 maanden geleden #18797 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
Het begin viel mee.... Al was het maar omdat ik de situatie op de voetbal herken..... :lol: Maar toch, na het verhaal over het internet, kan ik er me niet toe zetten verder te lezen.... Zal maar weer eens van mijn hart een steen maken en een inspanning doen want de maand loopt op zijn einde....

Ik zie al uit naar een ander boek.

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Lees meer
18 jaren 8 maanden geleden #18820 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: bericht
Nou, ik heb All-Inclusive uit..... Tja, wat zal ik ervan zeggen. Nou, om het maar recht voor zijn raap te zeggen: ik vond er niets aan. Geen idee waar het boek het predikaat 'literaire thriller' vandaan haalt. Literair (voor mij synoniem met hoogstaand) is het geenszins en een thriller zie ik er ook niet echt in.

www.thrillers-leestafel.info/suzanne-vermeer/

Joanazinha.
Laatst bewerkt doorJoanazinha.

Lees meer
18 jaren 8 maanden geleden #18824 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Amen! :D

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
18 jaren 8 maanden geleden #19045 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: bericht
Hmmm, ik zie dat hier verder geen reactie op is gekomen. Zonde van mijn tijd dat ik het gelezen heb? Dat had ik wellicht kunnen bedenken gezien de recencies op bol.com, maar toch.... Ben benieuwd naar het november spannende boek van de maand november :? . Als dat ook zo weinig gewaardeerd wordt, snap ik niet zo goed waarom dit iedere maand genomineerd wordt ? :cry:
Laatst bewerkt doorJoanazinha.

Tijd voor maken pagina: 0.411 seconden