Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Suzanne Vermeer: All-inclusive (samenleesboek oktober 2007)

Lees meer
18 jaren 8 maanden geleden #19066 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ik ben meer een detective mens. Cadfael vind ik erg leuk en vroeger heb ik bijna alle Agatha Christies gelezen , maar thrillers vind ik vaak doodeng, ik zie alles voor me, brrr.

Dettie

die wat thrillers betreft een watje is
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
18 jaren 8 maanden geleden #19067 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Wat de conclusie was Inge? Dat we door zouden gaan, want we doen het nog steeds.

Ik vind het toch wel leuk om zo eens aan andere titels te komen, zoals Joanazinha zegt. Het is inderdaad vaak zo dat je niet veel meer kunt zeggen dat dat je het goed vindt, of niet. Maar ook waarom..

Je kunt hier niet praten over de stijl van de schrijver, of over zijn boodschap..(nou ja, soms ook weer wel), maar het is toch leuk om te horen wat een ander van een boek vindt!

Vind je echt dat de Da Vinci Code een must is, Pieter? Ik denk dat ik niets gemist had als ik het niet gelezen had.. nou ja, dat weet ik omdat ik het wel gelezen heb..Ha..
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
18 jaren 8 maanden geleden #19068 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
De Da Vinci Code was weer eens zoiets dat vooral door de marketing een hoogvlieger was.... Ik heb het ook gelezen en vind het ook absoluut geen must. Maar dat heb ik waarschijnlijk (als ik het me nog goed herinner) al uitgelegd bij de topic van de da vinci code

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

18 jaren 8 maanden geleden #19287 door
Beantwoord door in topic Re: bericht
Aan Inge en Marjo Ik was niet geattendeerd op jullie reacties zodat ik pas laat reageer. Als iedereen in je omgeving erover praat, als er al een soort mediahype is en er zelfs al bedevaartgangers naar Parijs en Schotland gaan, dan wordt mijn nieuwsgierigheid zo groot dat die me dwingt het boek te gaan lezen. Dat is wat ik bedoel met Must. En ik moet zeggen, het lezen viel mee, ik vond het zelfs spannend en nergens vervelend. En ik heb wel genoeg leeservaring om alles in dit boek met een korreltje zout tot me te nemen. Dat deed ik trouwens ook met De naam van de Roos en de Slinger van Foucault, beide van U. Eco. Practige boeken, die je even uit de alledaagse werkelijkheid trekken. Ik heb maar ëën standaard voor een boek: als het me boeit, vind ik het goed. Hg. Pieter

P.S. Wat die mediahype betreft, die hadden we ook bij de Celestijnse belofte. Maar dat boek was wel erg klef.

Lees meer
18 jaren 8 maanden geleden #19289 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Hier staan de boekverslagen over de boeken van Dan Brown Pieter www.leestafel.info/spannende%20boek/productssimple5.html

en hier kan je de discussie volgen over de Da Vinci Code

oscar.messageboard.nl/7067/viewtopic.php?t=646

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
18 jaren 8 maanden geleden #19392 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
Ik heb het dit weekend dus uitgelezen.... amai wat een tijdverlies.... Inderdaad totaal niet spannend, geen moment....

De vraag die ik me bij dit alles stelde: Hoe zit het met de verantwoordelijkheid van de mensen zelf? Hoe dikwijls zie je niet dat mensen als ze voor een uitgebreid banket staan veranderen in "zwijnen"....

Is dat dan de schuld van het all-inclusive systeem? Omdat alles "gratis" is?

Ik begrijp dat niet.... zal wel aan mij liggen.....

inge
Laatst bewerkt doorInge.

Tijd voor maken pagina: 0.364 seconden