Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Suzanne Vermeer: All-inclusive (samenleesboek oktober 2007)

Lees meer
18 jaren 8 maanden geleden #19046 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ja sorry Joanazinha, ik lees geen thrillers en doe dus ook niet mee aan het spannende samenleesboek. Dat weet iedereen eigenlijk al maar dat wist jij waarschijnlijk nog niet.

Groetjes

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
18 jaren 8 maanden geleden #19048 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Je zegt hetzelfde als ik, alleen veel uitgebreider..dus reageerde ik niet meer.

Maar bij een volgend boek doe ik weer mijn best. Overigens kun je wel zien hier dat de spannende samenleesboeken niet door veel mensen gelezen worden.
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
18 jaren 8 maanden geleden #19052 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
Ja, sorry, ik moet nog verder lezen. is hier momenteel tamelijk druk.

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Lees meer
18 jaren 8 maanden geleden #19061 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: bericht

Marjo schreef : Je zegt hetzelfde als ik, alleen veel uitgebreider..dus reageerde ik niet meer.

Maar bij een volgend boek doe ik weer mijn best. Overigens kun je wel zien hier dat de spannende samenleesboeken niet door veel mensen gelezen worden.

Oke, ik was dus wat te vlug met oordelen, dat overkomt me af en toe wel eens..... ;) . Ik zal de spannende samenleesboeken in ieder geval zoveel mogelijk proberen te lezen en van commentaar te voorzien (ik hou wel van een goede thriller). Wellicht dat daar t.z.t. dan vanzelf wat meer animo voor komt. In ieder geval vind ik het wel leuk via deze site weer nieuwe auteurs en boeken te ontdekken (geldt trouwens ook voor de 'gewone' samenleesboeken. Dat boek van Per Petterson had ik anders waarschijnlijk nooit ontdekt!)
Laatst bewerkt doorJoanazinha.

Lees meer
18 jaren 8 maanden geleden #19062 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht
Hebben wij hier eigenlijk al niet eens die vraag gehad dat er weinig gereageerd werd op de spannende boeken en of het nog wel zin had ermee door te gaan?

'k ben half vergeten wat de conclusie was. Het enige wat me nog voor ogen staat is dat je ofwel het boek goed vond ofwel slecht en dat ze daarom zo weinig over gesproken werd.

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

18 jaren 8 maanden geleden #19064 door
Beantwoord door in topic Re: bericht
Joanazinha, er zijn maar een stuk of vijftien mensen die op dit forum actief zijn. Die moeten hun aandacht verdelen over nogal wat onderwerpen. Ik heb ook wel eens een week op reacties moeten wachten. Jouw stukken heb ik regelmatig gelezen en gewaardeerd. Maar net als Dettie ben ik al een tijdje uit het spannende boek. Tot er weer een must komt zoals de Da Vinci Code. Daar moet je over mee kunnen praten. Pieter

Tijd voor maken pagina: 0.484 seconden