Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Stephen King:Misery (samenleesboek september 2007)

Lees meer
18 jaren 9 maanden geleden #18375 door irene
Beantwoord door irene in topic Re: bericht
Ik kan me herinneren dat ik dit boek zo'n 20 jaar geleden ademloos heb gelezen; ik heb nu een nieuwe start gemaakt, maar ik kom er met geen mogelijkheid doorheen. Gisteren besloten dat ik er mee kap, zonde van mijn tijd. Ik ben gekomen tot ongeveer bladzijde 140: Paul is bezig met de herleving van Misery...

Dat je leessmaak na zoveel jaren kan veranderen, blijkt nu dus wel heel duidelijk.

groetjes, irene
Laatst bewerkt doorirene.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
18 jaren 9 maanden geleden #18380 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: bericht

Ik kan me herinneren dat ik dit boek zo'n 20 jaar geleden ademloos heb gelezen; ik heb nu een nieuwe start gemaakt, maar ik kom er met geen mogelijkheid doorheen. Gisteren besloten dat ik er mee kap, zonde van mijn tijd. Ik ben gekomen tot ongeveer bladzijde 140: Paul is bezig met de herleving van Misery...

Dat je leessmaak na zoveel jaren kan veranderen, blijkt nu dus wel heel duidelijk.

groetjes, irene

Is het enkel je leessmaak die veranderd is of is het omdat je weet hoe het verhaal verder gaat, wat er allemaal gebeurd?

Inge
Laatst bewerkt doorInge.

Lees meer
18 jaren 9 maanden geleden #18385 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Dus ik moet ook aan het herlezen. Ik dacht te kunnen teren op het boek, het toneelstuk en de film. Maar nu moet ik toch lezen..
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
18 jaren 9 maanden geleden #18389 door Roel
Beantwoord door Roel in topic Re: bericht
Dus je vindt het niet spannend, Irene?

irene schreef : Ik kan me herinneren dat ik dit boek zo'n 20 jaar geleden ademloos heb gelezen; ik heb nu een nieuwe start gemaakt, maar ik kom er met geen mogelijkheid doorheen. Gisteren besloten dat ik er mee kap, zonde van mijn tijd. Ik ben gekomen tot ongeveer bladzijde 140: Paul is bezig met de herleving van Misery...

groetjes, irene

Laatst bewerkt doorRoel.

Lees meer
18 jaren 9 maanden geleden #18394 door irene
Beantwoord door irene in topic Re: bericht

Is het enkel je leessmaak die veranderd is of is het omdat je weet hoe het verhaal verder gaat, wat er allemaal gebeurd

Met name mijn leessmaak is veranderd: enige tijd geleden heb ik ook eens Het, Carrie en Bezeten stad van King proberen te herlezen; dat ging ook al niet.

En Roel... Nee tot zover ik dit boek herlezen heb (blz. 142) vind ik het totaal niet spannend.

groetjes, irene
Laatst bewerkt doorirene.

Lees meer
18 jaren 9 maanden geleden #18430 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Mij viel het niet tegen. Als er niet zoveel boeken lagen dan zou ik het waarschijnlijk met veel plezier nog eens helemaal lezen, zelfs al weet ik hoe het gaat!

Dus: nog steeds spannend, en juist de manier waarop King het uit de doeken doet, met een omweg, dat boeit weer helemaal opnieuw!
Laatst bewerkt doormarjo.

Tijd voor maken pagina: 0.412 seconden