Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Ish Ait Hamou - Als je iemand verliest die je niet kan verliezen

Lees meer
8 jaren 5 maanden geleden #85035 door marjo
Goh, werkelijk?! Realistisch hoeft ook niet, vind ik. Vind je zijn taal ook niet mooi?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 5 maanden geleden #85036 door berdine
Nee, niet echt. Hij vertelt een verhaal alsof het realiteit is en ik vind dat het dat dan ook moet kloppen. De realistische aspecten van het verhaal bedoel ik. Ik vond het wat kinderlijk en nogal "christelijk". Dat zou me niet gestoord hebben als die andere aspecten gewoon hadden geklopt. Het lijkt me wel goed bedoeld en de boodschap is duidelijk, zij het wat zoetig.

Lees meer
8 jaren 5 maanden geleden #85038 door marjo
Zoetig, daar kan ik in meegaan. Dat is het onderwerp natuurlijk. Maar verder zijn we het niet eens...

Lees meer
8 jaren 5 maanden geleden #85039 door berdine
Nee dat is me duidelijk. Dat kan gebeuren. :D

Lees meer
8 jaren 5 maanden geleden #85041 door dettie
Hee verrassend, jouw mening Berdine. Het leek me een mooi boek.

Wat vond je niet kloppen? De vluchtelingenproblematiek? Het operatieverhaal? Het gesprek in de trein?

Vertel. ;-)

Dettie

Lees meer
8 jaren 5 maanden geleden #85045 door berdine
Het gesprek in de trein was mooi. Mijn bezwaar betreft de operatiekamer. Het lijkt me volkomen onwaarschijnlijk dat chirurg A van chirurg B éist dat zij eerst haar "geheim" uit het verleden vertelt voordat ze verder wil opereren, terwijl de zwaargewonde patiënt ligt dood te bloeden op de operatietafel. Noodgedwongen doet chirurg B dat, maar er gaan dus kostbare minuten verloren.

Dit geheim wordt ons overigens niet verklapt. Je hebt wel een sterk vermoeden en als dat vermoeden klopt dan is dat eveneens onwaarschijnlijk.

Tijd voor maken pagina: 0.438 seconden