- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Dat moet je zelf raden. Het wordt niet verklapt. Ik wil je mijn vermoeden wel vertellen in een pb, als je dat wilt. Ik geloof niet dat het veel uit zou maken voor het verhaal, mocht je dat nog gaan lezen.Dettie schreef : ....ben overigens ondertussen wel benieuwd naar het geheim.
Dettie
Marjo schreef : .... ik me niet stoorde aan dingen die in de werkelijkheid niet zouden kunnen gebeuren. Hoewel??
Marjo schreef : Iedereen heeft een andere beleving bij het lezen, de mijne is niet zo strikt. Iemand schreef ooit:
'als er in een fantasyverhaal na 200 pagina's iemand ineens een takje oppakt en daarmee wonderlijke dingen kan doen, terwijl dat eerder niet het geval was, dan kan dat niet.'Ik vind dat het juist een kenmerk is van fantasy dat dingen altijd kunnen!
Maar goed, dit was geen fantasyverhaal, het is een verhaal dat mij raakte, en waarin ik me niet stoorde aan dingen die in de werkelijkheid niet zouden kunnen gebeuren. Hoewel??
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen