Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Theo Monkhorst - De blijmoedige leugenaar

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #75249 door Willeke
Beantwoord door Willeke in topic Re: Theo Monkhorst - De blijmoedige leugenaar
Ik moest even googelen Renate, maar het zou maar zo kunnen dat het een sleutelroman is, ik denk in ieder geval dat iemand in Den Haag, of iemand die de Haagse gemeente politiek een beetje kent er veel meer in kent en herkent dan ik.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #75251 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Theo Monkhorst - De blijmoedige leugenaar

Annemarie schreef : Mooi dat klassiek en hedendaags zo met elkaar vermengd zijn!

Wat bedoel je daarmee Annemarie? Ik snap het niet zo goed (sorry)

Dettie

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #75252 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Theo Monkhorst - De blijmoedige leugenaar
Zeg ik dat raar? Volgens mij is het een verhaal over het nu waarin ook de oude Grieken aan bod komen. Het heden en verleden met elkaar vermengd.

<t></t>

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #75255 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Theo Monkhorst - De blijmoedige leugenaar
Ik had die grieken niet meegekregen (nog steeds niet) vandaar, maar dat kan best aan mijn duffe hoofd liggen hoor. Ik sla momenteel heel weinig op.

Anders gezegd, ik krijg momenteel weinig in mijn hoofd. Beetje vol, het moet even luchten in die bovenkamer van mij. :D

Dettie

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #75256 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Theo Monkhorst - De blijmoedige leugenaar
Ik was ook een beetje duf toen ik het typte dus ik was al bang dat ik het helemaal verkeerd begrepen had.

Ik zal je een dakraampje toesturen. ;)

<t></t>

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #75258 door Willeke
Beantwoord door Willeke in topic Re: Theo Monkhorst - De blijmoedige leugenaar
>>>Zeg ik dat raar? Volgens mij is het een verhaal over het nu waarin ook de oude Grieken aan bod komen. Het heden en verleden met elkaar vermengd.

Oke, nu vrees ik dat ik duf was ,dat ik je die indruk was, want dat is geenszins zo, alles speelt zich in het heden af. Maar ik snap de verwarring, ik schreef dat Tiddo in het hiernamaals zo af en toe een lezing van de oude Grieken bezocht.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.459 seconden