Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Theo Monkhorst - De blijmoedige leugenaar

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #75270 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Theo Monkhorst - De blijmoedige leugenaar
Ah, oké. Dan denk ik dat ik het verhaal gewoon niet zo snap.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #75271 door Willeke
Beantwoord door Willeke in topic Re: Theo Monkhorst - De blijmoedige leugenaar
Dat kan heel goed aan mij liggen. Ik ga in de herkansing. De wethouder Tiddo is vermoord en schrijft in de hemel brieven aan zijn zoon.

Door die brieven lezen we wat er op aarde gebeurd is, en dáár gaat het verhaal over. Kort samengevat gaat het over een conflict tussen twee mannen met grote ego's die ruzie krijgen over de bouw van een nieuw cultuurpaleis. En over een vrouw.

Die vrouw schrijft op haar beurt ook brieven aan de zoon van Tiddo, en zo krijgen we een beeld van wat er allemaal gebeurd is.

Het is minder ingewikkeld dan het klinkt.

Maar ik kan me voorstellen dat het wel zo klinkt.

<t></t>

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #75273 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Theo Monkhorst - De blijmoedige leugenaar
Nu snap ik het! Dank je wel.

<t></t>

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #75274 door Willeke
Beantwoord door Willeke in topic Re: Theo Monkhorst - De blijmoedige leugenaar
Het is helemaal geen ingewikkeld verhaal ,maar op de een of andere manier is het een moeilijk boek om een goede indruk van te geven.

<t></t>

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #75275 door Annemarie
Dat heb je soms. Eigenlijk een compliment voor de schrijver want dan heeft hij precies genoeg woorden gebruikt. Zo'n verhaal laat zich dan lastig samenvatten.

<t></t>

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #75538 door Theomonkhorst
Beantwoord door Theomonkhorst in topic Re: Theo Monkhorst - De blijmoedige leugenaar
Dank voor de recensie. Een kleine correctie. Ik was 20 jaar geleden lid van de Haagse gemeenteraad. Dus niet ten tijde van de discussie over dat cultuurgebouw. Maar dat doet verder niet ter zake.

Theo Monkhorst

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.448 seconden